torsdag 19 januari 2012

Idag sjukstuga




Hej torsdag!
Idag är jag hemma. Men inte med sjukt barn, utan med sjuk man! Det ni! En ömklig stackare som har hög feber. Så idag blev det för mig att vara hemma och ta hand om barnen, som ju är friska tack och lov. Full rulle här och dessutom har jag en annan ömklig en som jag snart ska hämta hem från veterinären. Lilla katten Vera har varit inlagd idag. Vi vill inte ha kattungar, hur söta de än är, så ett litet ingrepp fick det bli. Och snart ska jag iväg och hämta den lilla. Hoppas att allt har gått bra.

Bilder från hallen idag. Såhär fint och städat är det alltid i vår hall. Eller?

Nix, nu måste jag sticka. Men imorgon kör vi fredag! Härligt va!

16 kommentarer:

Sahra sa...

Är det fiffig förvaring i den där bänken. Måste vara härligt att sitta där och filosofera eller prata i telefonen eller läsa. Härligt ljus. Hoppas kastreringen/steriliseringen gått bra. När vi gjorde det på våra katter reagerade det helt olika. När Zelda fixades var Gurra där och tvättade henne och låg nära. När Gurra sedan kastrerades reagerade hon med att bli högst aggressiv. Jag blev jätteorolig. Men hon var troligen känslig mot att han luktade annorlunda. Brudar alltså. Så märkvärdiga

Vintage House sa...

Hej
så härliga bilder:)
Men vad tråkigt sjukdomar hoppas han mår bättre.....
kram
sandra

Tina sa...

En så härlig hall, jag är helt inställd på blått just nu..
Ta hand om mannen, de behöver ofta lite extra när de är sjuka!

Kram o trevlig helg till dig

Titta in hos Thess sa...

Vilken underbar hall!!!!
Och tydligen är det fler än jag som har blått som favorit just nu!
Hoppas dom snart mår bättre,både katten och karln =)
Ha en skön kväll.

Kram Thess

Tindy sa...

Åhh våra sjuka män..men jag hoppas din kryar på sig snart, ja min med så klart:)9 Och kissekatten med..har gjort op på bägge våra och de tillfrisknar så snabbt(jämfört med oss...)
Vet du, du har alltid så fina foto, du är duktig med kameran!!
kram raraste du:)

Lilla Majken sa...

Oj, oj, så fint och fräscht du har i hallen.

Ha en fin kväll! Kram Therese

Pernilla sa...

VAM :-). Kanske ändå att föredra framför sjuka barn :-).

Vilken fin hall! Vilket ljus! Vår hall är, trots vår fina vita gamla 20-tals trappa, både mörk och liten och/eller förvaringen tycks aldrig räcka.

Anonym sa...

Vilken vacker o välkommande hall! Kram Eva-Lisa

Elina sa...

Blir verkligen avis på en så fin hall, även om den skulle vart stökig. Hoppas det har gått bra för katten. Dom brukar vara så duktiga på att göra stygn så dom slipper tratt över huvudet i en vecka.

Kram

Annika sa...

Åh det är redan fredag i morgon. Det hade jag glömt. Gott!

Mamma C sa...

Mycket fin och vacker hall du har.
Kram Mamma C

Lilla Majken sa...

Jag glömde säga att jag försöker fixa utmaningen i början på nästa vecka.

Kram Kram

MrsSunshine sa...

Ha, ha, en sån hade jag här heela förra veckan (sjuk man alltså;-))...

Nu är allt normalläge igen, puh.

Stor Kram!

A House With A View sa...

Och är din man det minsta lik min så gissar jag att han ligger för döden - MINST!!!! Haha!!! Men du vilken superfin hall, gillar verkligen allt på bilderna!!! Fina kuddar!!! Såååå fräscht!!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

kalaslotta i usa sa...

Stackare med sjukling hemma...

Men attans vilken snygg hall! Sjukt fint!

curlingmamman sa...

Åh, vilken fin hall! Hoppas sjuklingen kryar på sig! kram