fredag 13 januari 2012

Hej Fredag

Bilder * och *
Äntligen Fredag!
För mig som numera är en working girl har just Fredagar fått en lite annan innebörd. Såklart! Äntligen helg och inget mera åka till jobbet på flera dagar! Härligt!
Ikväll blir det middag hos vänner i stan. Barnfri sådan. Blir nog jättekul. Det är ju inte ofta man går på partaj utan de små liven. Inte vi i varje fall.

Bjuder på lite inspiration idag. Både till mig själv och till er. Tänkte ta en sväng på stan innan middagen. Kika förbi NKs rea. Det har ju helt plötsligt blivit väldigt uppenbart att min garderob är i akut behov av uppdatering så att man kan se representabel ut på jobbet. En jobbgarderob skiljer sig ju lite ifrån en "hemma med barn" garderob om jag säger så. Vi får väl se om jag hittar något! 

Vad gör ni idag?

Önskar er en underbar Fredag


6 kommentarer:

MrsSunshine sa...

Middagsbjudning utan barn har jag nog aldrig varit på:-)
Underbara bilder, härlig lyx!

Du, har en utmaning till dig. Kolla in hos mig:-)

kram!

Helena Helberg sa...

Härliga och inspirerande bilder, min nya vardag börjar på måndag men kommer definitivt inte innebära en sådan klädsel ;) mer åt verkstadshållet ;) hoppas du får en trevlig helg!

Titta in hos Thess sa...

Så där jag ,nu kan jag kommentera =)
Vilka härliga fredagsbilder,blir ju nästan lite partysugen ihhi.
Och jag hade så gärna velat åka på bloggeventet i Malmö men det är mitt i våran flytt,så typiskt det hade varit så kul.
Hoppas du får en härlig lördagkväll.

Kram Thess

Nilla Q sa...

Hoppas du har en skön helg!

Kram pernilla

Vintage House sa...

Hej
Hoppas du hittade något och att ni hade en rolig kväll?
Ja det kan man lungt säga att de skiljer sig:)
krma
sandra

Att vara någons fru sa...

Oooo NK-rea *dreglar*