måndag 30 januari 2012

Hemma



Äntligen hemma igen möts jag av en välkomstkommitée på tre små pyjamasklädda barn. 
Vi har haft sagostund och mys och nu sussar alla tre små älsklingarna så sött. Jag har bytt om till pyjamas, sockor och mjuk kashmirtröja. En kopp te, en macka och ner i soffan med fötterna i högläge. Nu ska inte min hjärna jobba mer idag. Kommer antagligen somna här i soffan och sen vara tvungen att släpa mig vidare till sängen. Men det är så det får bli. Nu är det slut för idag!

12 kommentarer:

Unknown sa...

Det bästa som finns när man varit borta och möts av dom små livens öppna famnar, mys.
Ha en skön stund i soffan!
Kram johanna

Ljuva lantliv sa...

Låter jättemysigt!! När vi hämtade barnen hos mina föräldrar ikväll kom sonen krypande i högsta fart mot oss med världens största leende. Kärlek!

Sov gott!
Kram Anna ♥

Jenny sa...

Vad mysigt det låter!

Jättefin bild:)

Ha en trevlig vecka Jannike!

Kraam Jenny

Mamma C sa...

Lät toppenmysigt, nu ska jag själv hoppa í säng.
Kram Mamma C

Tindy sa...

Borta bra men hemma bäst:)) Du tar så fina foto!!! :) Kram:)
Ville ju även skriva..ska bli jättekul att ses:)) kram:))

min tekopp sa...

Hittade dig på Emmas lista över vilka som kommer på eventet, ska bli väldigt kul att ses :-)

Hildas hem - Sofia sa...

Så himla mysigt det lät. Hoppas att du sov gott! :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

Gunilla sa...

vad lik Stora E, lilla e är i profil :)

Att vara någons fru sa...

ååå tröjan skulle jag vilja se!

Fru Sederblad sa...

Vilken liten sötnos ;-).

Vardaxlyx sa...

UNDERBAR bild tycker jag =)
Jag önskar dig en kanon bra dag!

Thiel sa...

Finaste Elise!