lördag 28 januari 2012

Hej vad det går


Lördag!
Hela förmiddagen var vi utomhus. Åkte pulka och skrotade runt. Gick ner till isen och skottade fram en liten plan som vi ska åka skridskor på imorgon tänkte vi.
Idag firar vi dessutom namnsdag. Två som heter Carl har vi här hemma så en liten present har inhandlats och blir överlämnad till den lilla Carl vid middagen. Och sen, som vanligt en lördag... mys i soffan framför Gladiatorerna med kidsen. Och jag har inhandlat lyxgodis!
Japp, lördag är det minsann!!

15 kommentarer:

Sahra sa...

Vilken underbar bild. Det ser underbart ut. Snön kommer ju ha försvunnit innan jag kommer ut.

Unknown sa...

vi har också åkt pulka/body board/snowracer i backen hela förmiddagen. ätit kanelisar och druckit varm saft. nu softar vi hemma innan middagen är serverad en trappa upp os lillasyster. kram. njut av helg! u.

a piece of happiness sa...

Vilken härlig bild!!!!

a piece of happiness sa...

Jag är ingen typisk EwaiWalla-tjej heller och det jag beställde var en blus som jag tänkte ha vanliga jeans och stövlar till. Det är ju inte riktigt vardagskläder, tycker jag. Men det är ju alltid kul att få nya vinklar ibland.

Gunilla sa...

Oh sorry! Glömska jag glömde gratta alla Carlar både här och där.

Titta in hos Thess sa...

Grattis till grabbarna !
Härlig bild från backen,och mysigt verkar ni ha,och ha nu en fortsatt skön lördag kväll.

Kram Thess

p.s Håll tummarna för mig i morgon när det stora lasset ÄNTLIGEN går.

Annika sa...

Åh vilken fin bild! Du ser nästan lite skraj ut haha.
Kram

Tindy sa...

Ljuvlig bild!! Så härligt ni måste ha det:) kram:)

Mamma C sa...

Vilken dag ni har haft. En toppendag med andra ord.
Kram Mamma C

Att vara någons fru sa...

helt fantastisk bild!

vardaxlyx sa...

Vilken härlig bild =)
Jag vill önska dig en trevlig söndag!
Kramkram

A House With A View sa...

Håller med ovan, superhärlig bild på en go familj:))) Och visst är det underbart med lördagar!!! Godis och soffmys:))))))

Stooooor söndagskramiz aka

Lilla Majken sa...

Det ser mysigt ut! Ha en fin söndag!

Kram Therese

Pernilla sa...

Å! Vad fina ni är! Älskar fotot!

Jess sa...

Hah vilken underbar bild, minerna är ju klockrena! :)