söndag 22 januari 2012

Uppkopplade




Och då var det redan söndag igen. Helgerna går ruskigt fort nu när man jobbar tycker jag. Här hemma är vi IT familjen nummer ett just nu. Äldste sonen spelar Wii med entusiasm på nedre botten. Titt som tätt kommer små tjut. Av glädje eller ilska går inte riktigt att urskilja. Förmodligen en blandning. Dottern tittar på Pippi på pappas telefon och själv sitter jag här och skriver. Pappan läser tidningen och lilleman sover i vagnen så alla är inte uppkopplade ändå.
Och så har vintern kommit. Snöflingorna har singlat ner hela natten och förmiddagen så efter lunch tar vi nog och ger oss ut och åker lite pulka.

Ha en skön söndag vänner!

12 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

HALLO HALLO söta du!! Du har något att hämta hos lilla mig ;-)
Kramkram

Sahra sa...

Vilken timing. Killarna köpte nya pulkor igår. Sådana där tjocka glidmadrasser. De har skitkul ute på tomten. Mannen är hemma och måste köra bil till skola och alla aktiviteter nu när jag blir konvalecent. Jag slipper köra på vinterväglag. Yippee. Ha en härlig söndag. Har du sett Emmas mail idag. Det bubblar lite i magen. Det kan ju bara inte gå fel med en sådan värdinna. Kram

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en skön och härlig söndag.Bara så söt tjej har du .Ha en fortsatt skön och mysig söndag.Kramar Rita ♥

Vintage House sa...

Hej
här har vi varit ute en runda och snart ut igen härligt....

Ha en skön vintrig söndag!
krma
sandra

Att vara någons fru sa...

ljuvliga bilder! och vad GJORDE vi på den tiden det inte fanns all denna teknik?

(Ps din capcha vill att jag ska skriva "hornisse". sjukt kul.

Unknown sa...

härliga söndagar.
vi har gått hela vårt naturreservat och njutit megamycket av snö & frisk luft.
åter i stan och tvättberg.
och jobb.
(vilket är angenämt:)

Vardaxlyx sa...

Hej hopp glada vinnare! Kan du maila mig din adress så kommer jag att skicka dig det fina armbandet!
Min mailadress: andreas.ek5@comhem.se
kramkram i massor!

Titta in hos Thess sa...

Men se goddag frun.
Vilken skön dag ni verkar ha haft!
Själv har jag jobbat.
GRATTIS till ditt vackra armband.
Hoppas du får en härlig kväll och en bra start på arbetsveckan.

Kramar Thess

Tindy sa...

Helt underbara bilder..vilken gose söndag:)) kram rara:))

Mrs Sunshine sa...

Hoppas resten av söndagen förlöpte som önskat!

Stor kram till dig!

C

curlingmamman sa...

Samma här alla är uppkopplade ;) kram och ha en fin måndag!

Jess sa...

Pappan i familjen läser inte tidningen på en ipad då? ;)

Hoppas ni har en bra start på veckan! Kram