fredag 6 januari 2012

Morgonmys


Den här morgonen, den här dagen. Inga måsten. En dag att bara vara. En middag hos vänner ikväll, men fram till dess. Bara vara. Bara mysa. Bara må bra!

Jag har kokat en kopp te och har krypit ner i sängen igen. Vet inte ens när det hände senast. Och så ska jag läsa en ny tidning. 
Kommer ni ihåg att jag skrev om Christmas Clean från Maison Belle? När jag hade skrivit det inlägget berättade min vän Lisa att Isabella Smith som startat Maison Belle är hennes moster. Isabella bor utanför Köpenhamn och driver också en gårdsbutik och en nätbutik. (Kolla in webbutiken här!) När jag träffade Lisa senast berättade hon också att Isabella har startat tidningar i diverse länder och att hon är stor i USA. I går när jag var och handlade så hittade jag just tidningen Isabella i affären. Såklart köpte jag den och nu ska det bli jättespännande att läsa och se vad det är för typ av tidning. Med tanke på hur mycket jag älskar Christmas Clean så är ju förhoppningarna stora. Har ni några erfarenheter av den här tidningen? Kommentarer?

Och nu har jag fått sällskap i sängen... Mysigt!

Ha en fin Trettondag!

8 kommentarer:

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Jag gillar både tidningen och rengöringssprayerna.
Hade dock inte en aning om att det var den Isabella som hade Maison Belle som också var tidningen Isabellas. Skoj att få lära sig nya saker, tack tack. :)

Ha en fin och mysig dag!
Kramar Jeanette

Bloggande 4barnsmamma sa...

haha! Häääärlig bild:)!
Kram!

Titta in hos Thess sa...

Jag tycker att Isabella tidningen är jätte mysig =)
Trevligt med lite sällskap bland tekoppar och tidningar ;).

Kram Thess

Vintage House sa...

Hej
tycker att det är en härlig tidning med massa av blommor har funnits i Danmark i många år men kom till Svergie för något år sedan.....
så härlig dag...
ha en mysig helg
krma
sandra

Sahra sa...

Har stått och tittat på den tidningen men inte kommit mig för att handla den. Men nu måste jag ju köpa den när jag vet vem som ligger bakom. Trodde det var en sån där dussintidning som dyker upp och sedan begravs inom ett år, men så verkar det ju inte vara.

MrsSunshine sa...

Det där var huuur länge sen jag gjorde, ligga i sängen med kaffe och tidning. Ser dömysigt ut!

Vardaxlyx sa...

Hihi va HÄRLIGT =)
Önskar dig en KANON trevlig lördag söta du!
Kramkram

Jess sa...

Vad kul med lite info om henne! Kanske får ta och kika efter tidningen nästa gång jag är i affären :)