onsdag 4 januari 2012

Höst eller?



Höst eller midvinter? Svårt att avgöra om man sticker näsan utanför dörren. Den där ruskiga hösten som jag trodde att vi klarat oss ifrån har verkligen dundrat in, och det med stormsteg. Dagmar, Emil och allt vad de heter...

Och ni... 
Vad fina ni är. Tack för alla era fina kommentarer. Ni förgyller min dag och mitt hjärta tar ett litet extra skutt varje gång jag ser att någon har skickat en liten hälsning. Det är så kul att ni vill kika in här ibland. Ni är så välkomna allihopa. Både ni som ger er tillkänna ibland men även ni andra, ni som tittar in men fortfarande är lite anonyma. Ni är ett litet gäng som växer dag för dag och det är så himla kul!
Tänk vad det här är roligt!

Önskar er alla världens bästa kväll! 
Här blir det tredje och sista delen av Kronjuvelerna, om jag håller mig vaken i soffan då....

9 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Jag håller med dig vilket jä%#¤la väder rent ut sagt.regnet piskade mot rutan och det blåste mindre storm,så skönt att man fick vara inne hela dan i dag =).
Missade ju kronjuvelerna i går mitt pucko,får se om man hänger med ändå.
Ha en skön kväll,om du håller dig vaken =)

Kram Thess

Att vara någons fru sa...

Klart vi är här <3

Vardaxlyx sa...

Jag vill skicka dig massa varma kramar =)

Tindy sa...

Jag är här inne varje dag fina du:) kram på dig :))

Johanna Stålros sa...

Godkväll, var tvungen att kika in här efter din kommentar hos Emma, och såga att jag är oxå nervös och inte "Känner" någon heller;) Men vet du det kommer bli skitkul ändå;)

Vintage House sa...

Hej
ja vilket väder smått trist.....
ha dig på min lista:)
kram
sandra

Sahra sa...

Jag har fått lite vårvibbar. Trots blåsten. Jag är inte ledsen över den uteblivna vintern. Har det inte kommit snö till jul får det gärna vara. Jag gillar verkligen inte att köra bil på vinterväglag. Ha det fint

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Hej hej!

Du har en award att hämta inne hos mig...för jag gillar verkligen din fina blogg ;)
Har varit dålig på att lämna mina avtryck här inne hos dig, men jag ska bättre mig på det - Jag lovar!

Kramar Jeanette

A House With A View sa...

Ja du, man kan veeeerkligen undra om det är höst!!?? Nu håller jag tummarna för att vi slipper mer stormbyar!!! Och såklart kikar jag ju gärna in hos dig och blir inspirerad, håller med ovan, jag gillar också din blogg:)))

Stöööörsta kraaaaaaaaamen aka