torsdag 30 januari 2014

Vi kör igen



Åh vad roligt! 
Jag känner mig så himla glad och förväntansfull och har så himla mycket kul på gång just nu. 
Nu är det klart att det blir en Stora Bloggdagen 2014 och jag hoppas att ni alla har möjlighet att komma.
Boka in 3e maj i kalendern, som förra året blir det här i Stockholm och vi kör på samma koncept med föreläsningar och middag med Party (!!) för dem som vill det.


Jag önskar jag kunde avslöja mer just nu, men jag måste vara hemlig en liiiiiiten stund till. Trist jag vet, men alla bitar ska helst vara på plats innan mer information släpps. Häng kvar här på bloggen så kommer snart mer info att komma. Jag tror till och med att vi kan göra en ännu bättre dag i år för jag har helt GRYMMA gäster/föreläsare som vill vara med på vår dag.

Åh vad roligt det här är! Hoppas ni också tycker det!



22 kommentarer:

La Linda sa...

Hurra, hurra! Det ska bli SÅ kul att ses till veckan. Kram!

Hildas hem - Sofia sa...

Åh, vad roligt! MEN så synd att det var just den dagen, det innebär dessvärre att jag inte kan komma i år ... Men jag hoppas på fler träffar i framtiden :)

Lycka till med planeringen!
Kram Sofia

dnyahuset.blogspot.se sa...

Vilken kul idé!

Maria-Snickaregården sa...

Åh vad kul! Jag bokar den dagen :)
Kram Maria

Ekenäsliv sa...

Tralalalalala va kul!!!!
Kram Anna

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Kul, då kanske jag kan vara med i år!

Kram

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Kul, då kanske jag kan vara med i år!

Kram

Unknown sa...

Spännande!!

Helenas enkla vardag sa...

Åh vad du är duktig och driven!! Kul
Väntar med spänning.
Kram Helena

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

tycker precis som Helena att du är fantastisk!! Datumet skrivs in i min kalender direkt / Kram

Lena - gott för själen sa...

Jag kommer!

Kram Lena

Sallys hus sa...

kan det bli bättre?
Hihi.. va kul! Jag hoppas jag får möjlighet att komma:)
Kram Katarina

Titta in hos Thess sa...

Ha ha jag visste att du inte skulle kunna hålla dig ;)))
Shit vad roligt !!!!!
Kommer att bli vårens stora händelse..... Igen :)))))
Ska bli sååå kul att träffa dig igen .

Kram Thess

P.s du vet var jag finns om det är något du vill bolla ;))

Den där Victoria sa...

Åh, vad roligt!!!

Ninelin sa...

Att du bara orkar och hinner med! ;-)

Bokat.

Kram N

Linda sa...

Självklart kommer jag. :) Ska bli superkul!

Kram Linda

Kristin/Onlyfemale.se sa...

JA!! Vad roligt, dte var ju sååå lyckat sist! Jag kommer mer än gärna igen.

KRAM

Salt o Stil sa...

Å så kul, det var ju hur kul som helst förra året och party på kvällen kan men lugnt säga att det blev!!!! Ska kolla upp den helgen! Du är fantastisk och duktig som fixar!! Kram och trevlig helg! /Frida

mammaxtre sa...

Jag bokar in den 3 maj. Vad roligt!

Välkommen Hem! sa...

Weeeiii!!! I LOVE YOU!! Jag kommerrrr!! Har skrivit in den i min kalender!
KRAM
Judita

HOUSE of ADELA sa...

Men sååå roligt!
Ska verkligen kolla agendan och försöka få till det i år!;) Vad duktig du är som fixar, imponerande!

Kramar
Adela

Malin på pastill.nu sa...

Åh så roligt! Vill supergärna vara med i år också, men är osäker på om jag kan vara ifrån min lilla bebis..