lördag 18 januari 2014

Full av intryck


Vilken dag!
Idag fick jag äntligen tid att fara ut till Formex mässan och kika på allt snyggt som kommer i vår/sommar.
Jisses vilken dag, så galet mycket saker att man tillslut blev blind för allt fint som fanns. 
Självklart hittade jag en del godbitar och har gjort mig en ganska så bra uppfattning om "trendåret" 2014, men det tar vi imorgon. Jag ska försöka sammanställa mina intryck i ett eget inlägg så ni får ta del av Formex från min synvinkel.

Nu ska jag strax iväg på middag hos vänner här i byn. Skönt att slippa tänka på middag och jag ser verkligen fram  mot att snart få ett glas vin i handen.

Over and out - från en trött bloggare full av intryck!

(PS. Jag har varit rätt så aktiv på Instagram idag så kika på bromansbravader där för en förhandstitt)


7 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Ja man är verkligen helt slut efter en dag på mässan !!!
Vi åkte tidigt i går morse och var inte hemma förren 21.40 i går kväll.
I dag kan jag tala om har jag inte gjort mycket väsen av mig ;)))
Men nu är det inköpt en massa fint till butiken så nu är det bara att vänta på leverans !!!
Hoppas att ni får en trevlig kväll.

Kram Thess

Mamma C sa...

Förstår att man blir fullproppad av intryck på mässan. Ha en bra helg.
Kram Mamma C

Lena - gott för själen sa...

Oj, först en mässdag sen en middag hos vänner. Impad att du orkar efter den veckan!

Kram Lena

Life´s Silverlining and I sa...

Visst fanns det mycket fint! Jag hann vara där i ett par timmar i onsdags men man blir väldigt trött! Kram Nilla

Välkommen Hem! sa...

Åååh, hade gärna velat hälsat på dig! Var där i två dagar och shoppishoppade loss och fick en massa inspiration. Men nu har kropp och fötter varit helt lamslagna idag och inte gjort många knop alls...
KRAM och ha en fin kväll!
Judita

The Place To Be sa...

Jag var där i fredags, och håller med - herre jösses vad mycket att titta på. I slutet gick jag bara runt och yrade och kunde knappt fästa blicken på något :-). MEN så kul det var!
Nästa gång kommer jag gå flera dagar.

Kram Malin

Casa of Mia sa...

Fin du är, kram