söndag 12 januari 2014

Någon som ska dit?


Har fått ett presskort till Formex mässan nu i veckan.
Det ska bli väldigt spännande att se trender och färger för 2014, ser fram mot detta.
Är det någon annan som ska dit?
Jag har inte bestämt än vilken dag det blir för min del men jag ska absolut ta mig ut och hoppas såklart att jag kommer att springa på några "kända" ansikten där. Några personliga favoriter ska besökas och självklart åker kameran med så ni kan få en inblick "från min lins" om vad som komma skall på inredningsfronten.

Imorgon kör vi igång veckan igen och för mig blir det trevliga saker även då. Jag har fått en inbjudan till Stora Trenddagen som hålls på Clarion Sign här i Stockholm, så oj, mycket trender och design under kommande veckan för min del. 

Trevligt!




11 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Nej tyvärr ska jag inte dit, hoppas på lite rapporter från dig här då fina!=)

Kramar
Adela

Hajan sa...

dET ÄR NOG DET NÄRMASTE JAG KOMMER NÅGON MÄSSA, DET ÄR JU VIA DIG.
SÅ ÄR DET BARA, LOVA ATT KAMERAN FÖLJER MED.
TACKAR PÅ FÖRHAND,,,,HAJAN

Linda sa...

Ska tyvärr inte dit. På tisdag ska jag sitta som åhörare på två examinationer och på onsdag är det dags för opponering och sedan examinationen på den egna uppsatsen.

Kram Linda

Titta in hos Thess sa...

Japp jag ska dit med jobbet på fredag !!!
Hoppas nu bara på att ingen blir sjuk innan dess ;))
Om du är där på fredagen så skicka mig ett sms =)))
Ni har också fått en del snö ser jag !!!
Här har det snöat hela dagen så lilla fröken längtar till skolan och en massa pulka åkning i morgon ;))

Många Kramar

Thess

Elin sa...

Hej

Trenddagen kommer jag till (Elin på AgnesAmelia...) på måndag kväll och FORMEX hela fredagen :)

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Nej har fått tacka nej till inbjudningarna, men hoppas du och alla andra bloggare ger bra rapporter istället :)

Kram Pernilla

Lena - gott för själen sa...

Önskar att jag kunde. Har ingen biljett och har inte lyckats komma på nån att fråga om biljett.

Kram Lena

Ekenäsliv sa...

Å lyllos!!!!
Ha det så kul där:)
Kram Anna

Jannike - Bromans Bravader sa...

Elin - vad kul, jag ska också till Trenddagen på kvällen! Då ses vi!
Jannike

Ninelin sa...

Gillar Formex :-) Jag tänkte ta mig dit på onsdag (om det skulle köra ihop sig så får det bli på fredag).

Hoppas vi syns!

Kram N

Pär Ahlgren sa...

Bra!
Misssa inte PR2 plats A15:03
och Nordkök plats B13:30
Garanterat högintresse!
Mvh Pär