fredag 24 januari 2014

Rosa citron och snurrande rykten


Min nya last, Voluspa Pink Citron brinner på vardagsrumsbordet och ger en ljuvlig doft som sprider sig som en tunn förnimmelse i huset. Jag tycker om när de inte tar för mycket plats, doftljusen. Bara anas någonstans i bakgrunden som finstämd musik.

Har ni haft en bra fredag? Här hemma ska fredagsmyset till att börja och det blir hemmagjord pizza till trollungarna och skaldjur till föräldrarna. Alla nöjda och glada. Och eftersom kvällen är helt aktivitets eller gästfri så blir det säkert "På spåret" ikväll. Alla nöjda och glada med det också.... eller kanske inte..

Det har ju börjat snurra en del rykten om att Stora Bloggdagen ska återuppstå igen. och ja det kanske kommer att bli så. Ingenting är hundra procent färdigt ännu, jag hade inte tänkt göra det men sedan dök lite bra idéer upp som jag gått och sugit på ett tag och så vips.. så var karusellen igång. Reservera hur som helst 3e maj, för om det blir något så är det då det smäller. Och jag kan bara säga såhär.. i år blir det grymt...ja, alltså, om det blir något.




15 kommentarer:

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Jaaaaa! 3/5 bokad!!!

Life´s Silverlining and I sa...

Kul, jo visst misstänkte jag att det var på gång:) kram Nilla

Sahra sa...

Oh yeah. Count me in. Och denna gång stannar jag hela kvällen

Titta in hos Thess sa...

Ooooh yes !!!!
Och jag hjälper dig det vet du ;)))

Kram Thess

Helenas enkla vardag sa...

Åh det vore jättekul. Det blev ju så lyckat förra året.
Kram Helena

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh vad kul !!!!! det ser vi fram emot / Pernilla

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh vad kul !!!!! det ser vi fram emot / Pernilla

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh vad kul !!!!! det ser vi fram emot / Pernilla

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh vad kul !!!!! det ser vi fram emot / Pernilla

Lena - gott för själen sa...

Härligt! Jag bokar direkt!

Kram Lena

Casa of Mia sa...

Spännande!! Älskar doftljus så ditt måste jag testa, kram o trevlig lördag

dnyahuset.blogspot.se sa...

Spännande! Det där doftljuset har jag aldrig köpt, men det verkar vara ett sådant som skulle passa hos m mig. Ha en fin helg!

Hemkära Hanna sa...

Voluspas ljus är väldigt behagliga i doften.

Fatma sa...

Otroligt vackert!

Ekenäsliv sa...

Det datumet är reserverat from NUUUUU!!!! :)
Kram Anna