måndag 22 oktober 2012

Vinnare

Tycker att vi tar och rivstartar veckan med att presentera vinnaren av presentkortet hos Belysningsdesign.se.
Grattis Camilla, du kan nu ta och köpa Bankerslampan du är ute efter! Du har fått mail!

Och eftersom vintertiden träder in redan under nästa helg och det därmed blir ÄNNU mörkare ger Belysningsdesign ett tröstpris till alla er andra, jo även till er som inte var med och tävlade. 10 % på hela sortimentet om ni uppger koden lampor2012 vid köp.
Bra va! 
Mer ljus i mörkret helt enkelt!

Här är det kväll med extra allt som gäller. 
Måndagar har ju blivit TV kväll och ni missar väl inte sista avsnittet av Gardells TV serie?
Jag missar den inte, men laddar för tårfyllda ögon och snörvel med ett gäng näsdukar. Och efter det är det ju Homeland - men då har väl jag i vanlig ordning redan somnat i soffan...

6 kommentarer:

A House With A View sa...

Supermycket grattis till Camilla och tack till bloggerskan för en finfin utlottning:))

kraaaaaaaaaaam aka

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Stort Grattis till Camilla! :)
Mysigt med en tv-kväll i soffan.

Kram kram

Titta in hos Thess sa...

Stort grattis till Camilla!!!
Jag sitter och gråter fortfarande ,gick rakt in i hjärtat på mig.
Kram Thess

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis till vinnaren! Tack för fin tävling! Skrev en kommentar till dig i inlägget innan med fråga. Kul att läsa om din fotokurs! Kram Nilla

Anonym sa...

Stort tack för vinsten:-) Gud vad glad jag blev när jag läste detta, skall genast beställa 'min' lampa. Den kommer bli jättefin på skrivbordet.
Tusen tack igen!
Med vänlig hälsning, Camilla

Madame Edith sa...

Men gud vilken snygg lampa och nu vet jag vart jag kan få tag i den också :)

Kram/M