torsdag 25 oktober 2012

Ny Design



Ja som ni kanske märker har bloggen fått ny design och lite nytt utseende. Innehållet är ju detsamma men ni som hängt här inne ett tag vet ju att jag var lite sugen på ett nytt utseende. Ett utseende som skulle spegla allt det som är Bromans Bravader, men samtidigt vara neutralt och inte så årstidsanpassat. Jag var med andra ord lite trött på mina bilder som tidigare fanns i headern och som hade en tendens att kännas hopplöst ouppdaterad allt eftersom tiden gick. Vårblommor i september och så vidare kändes inte helt "up to date".

Så jag kastade upp bollen i luften och bad ER om hjälp, och här måste jag bara få säga att tänk vad mycket en blogg kan ge. Tänk att ni fanns där ute, ni som ville ta er an en hopplöst miss anpassad stackare i grafikens mystiska värld. Tack till Liselotte, Tina mfl som bara sådär  erbjöd sin hjälp. Tänk vilken hjälpsamhet som finns här ute.
Det största tacket riktar jag dock till min vän Nina som faktiskt är den som gjort jobbet. Jag har haft ideer och åsikter (tro mig) och Nina har tålmodigt ändrat och anpassat för att tillfredsställa en kräsen människas önskemål.

Ja, och så blev det som det blev. Vad tycker ni?

I love it!

16 kommentarer:

House number 11 sa...

Den är helt underbar! Så, så snygg!
Kram Jenny

Casa of Mia sa...

Väldigt väldigt snyggt! kram

Titta in hos Thess sa...

Den är riktigt riktigt fin!!!!
Lagom stilren,enkel men ändå
lite krussidulli så där.

Rakarn´s fräsig =))))

Hoppas du har det bra, vart du nu har fart iväg den här gången =))

Kram Thess

Bara Sara sa...

Så himla fin!! Grattis och hipp hurra tycker ja!

Beautifulosophy sa...

Såå snyggt Jannike!! Love it! (Den förra var också snygg iof, men denna är mer klassisk:) kram

Helenas enkla vardag sa...

Vad snygg!!! Skulle inget hellre än att kunna ha en ny header jag med, men jag kan verkligen inte!
Kram helena

Lena - gott för själen sa...

Snyggt! Känns som den passar som handen i handsken. Kul med nytt!

Kram Lena

Mittgodastefinaste sa...

Snyggt! Skulle också gärna vilja men har mycket att lära...

Kram Jenny

Unknown sa...

Woop woop!
Lovely!!!!!!

Lena sa...

Super snyggt!!

Kram
Lena

Charlie sa ... sa...

Så fint! Jättesnyggt.

kram
Lotta

Unknown sa...

Mycket snygg, den har ni lyckats bra med du och din vän!
Trevlig fredag
Kram Johanna

CreandoPhoto sa...

Jättesnyggt! En klar uppgradering :)

Pernilla sa...

Me likey! Trevlig helg!

CONCEPT by JESSICA sa...

Så himla snygg, känns väldigt rätt hos dig.
Ha en fin helg
Kram

a piece of happiness sa...

Tycker det är jättefint. Passar dig toppen!!