tisdag 16 oktober 2012

Missa inte

/

Halloj tisdag,
Ni missar väl inte utlottningen där ni kan vinna ett presentkort på 300 kr för hos Belysningsdesign.se .
Tävlar gör ni HÄR. Ta chansen att få lite ljus i höstmörkret. Just nu är chanserna rätt stora, för ni är inte jättemånga som hittills har signat upp er på detta.....

I övrigt en rätt härlig höstdag. I varje fall här i Stockholm och jag skulle mer än gärna dra på mig ett par stövlar och traska ut i skogen, men det hinner jag inte. Istället blir det jobb och sen hem till familjelivet. Måste stanna till och köpa lite tjockare höstkläder till lilla Lisen också. Insåg i morse att det är hög tid för lite varmare höstkläder och de från förra året gick inte att finna någonstans. Antagligen för små dessutom så lite nytt får det bli helt enkelt.

Så roar jag mig en tisdag. En helt vanlig dag med andra ord. Men till helgen... då smäller det, då ska jag "plocka ut" min födelsedagspresent... längtar!

6 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Har just varit i skogen och nu jobbar jag inne hemma;)
Ska genast kika på din tävling!=)

Kramar och hoppas din dag blir fin!

Adela

Sahra sa...

Köpte till Molly förra veckan. Nu fattas bara några bra kängor eller grövre skor.
Så spännande. Är det något till kameran? Eller hemmet?
Kram

Titta in hos Thess sa...

Här har precis handlats nya stövlar till madame efter att ha hittat 2 st 4 cm stora hål i den ena.
Nu förstår vi oxå varför ungen varit så blöt om ena foten ha ha =))
Å är det dax i helgen är lite avis ;)

Kram Thess

Beautifulosophy sa...

Att man alltid behöver nya skor till barnen?! Lisen är ett så fint namn! kram Caroline

inge sa...

Gorgeous lighting I particularly live the wall lijght

Vuxenmamman sa...

Hade totalt missat tävlingen. Men nu är jag med. Så härligt. Kommer så lägligt för mig.

KRAM