fredag 12 oktober 2012

På resande fot - igen


Jaha, nu är jag i London. Igen. Men även denna gång inte så mycket pleasure mest work, work, work. Stannar till imorgon och hoppas faktiskt kunna klämma in åtminstone lite pleasures i form av lyxiga drinkar på något trevligt ställe. Hoppas på det i varje fall. Men imorgon hem igen... 

Har inte min fina kamera med mig så närmaste dygnet erbjuds det bara foton från Iphone här på Bromans Bravader. Men jag ska hålla er lite uppdaterade det ska jag, om sånt som inte är jobb. Om sånt som är pleasures. Om jag hinner...

7 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh så synd att det mest är jobb ...London är ju sååå fantastiskt ...håller tummarna för några drinkar iallafall...*ler

Kram och ha en fin helg.

Pernilla På Piazzan

Linda sa...

Ser att du har väskan från Michael Kors som jag har kikat på. Är det den stora eller lilla varianten du har?

Kram Linda

Sahra sa...

Du måste finna tid för att roa dig lite också. Inte bara arbeta. Kom ihåg det. Om inte drinks så kanske lite taxfree shopping åtminstone. Kram

Helenas enkla vardag sa...

Oh vad härligt! Hoppas du får lite tid till lite drinkar och feel good!
kram helena

Hemma på Sjuan sa...

Nyfiken på vad du jobbar med men jag förstår att det är mycket resande!
Hoppas du hinner med lite kuligheter oxå! Kram Suss

Lena - gott för själen sa...

Det där med lyxiga drinkar lät inte så fel. Du hinner säkert:-)

Kram Lena

inge sa...

Hope you have some cocktails and some shopping