fredag 26 oktober 2012

Bring it on


Så  kom den då. Den första snön! Lite tidigt kan tyckas och med all sannolikhet kommer den inte att ligga kvar. Ett tunt vitt täcke har spridit sig över marken och med ens så blev allt så definitivt. 
Vintern. 
Nu är den här!

Jag är för en gångs skull redo. Det där med mössa är ju så svårt. Vad passar man i? Vad passar man inte i. Det sistnämnda är mer förekommande än det första och det brukar leda till att jag aldrig hittar den där mössan jag passar i. Dessutom ska den ju vara snygg också! Det slutar nästan alltid med att jag står där varje vinter, utan mössa för att jag inte kunnat bestämma mig och får kränga på mig något av barnens mössor för att inte frysa öronen av mig. Som ni förstår är man då inte till sin fördel. Inte direkt.


Men i år har jag som sagt förberett mig väl och kan känna mig trygg över att öronen kommer att sitta kvar nu när vintern kommer samtidigt som jag får behålla någon form av värdighet. 
Jag har hittat den här fina mössan och tänkte tipsa er om .manky.se - mössor på nätet
De har tusentals olika märken och modeller att välja på. Helt omöjligt att INTE hitta något snyggt....och som passar dessutom.

Jag kommer inte att frysa i år så Vinter - Bring it on!

Min mössa hittar ni här

9 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Snygg mössa på snygg donna! Vad fin header och logga du har nu, läste det tidigare inlägget om det och ville bara säga att den är kanon.

Sahra sa...

Skitsnygg logga. Elegant. Får lite svenskt tenn vibbbar.
Jag älskar ju mössa. Och struntar i hur jag ser ut. Nej det gör jag förstås inte. Men hellre mössa och varm och småful än snygg och kall. Och jag fryser som en gnu. Jämt jämt.
Ha en fab weekend. Kram

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Den där passar dig utmärkt! Fin helg!

Beautifulosophy sa...

Du passar urbra i den mössan! A keeper! kram

Helenas enkla vardag sa...

Riktigt snygg Header1 Och mössan passade super på dig!
Kram helena

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Såg förresten att din blogg är med i senaste Lantliv. Skoj!

Titta in hos Thess sa...

Jätte fin på dig vännen!
Ha ha tyckte först att du hade BB loggan
På jackan :)
Ha en skön kväll fina du!

Kram Thess

Lena - gott för själen sa...

Du är så fin i den mössan! Du kan verkligen gå ut med hedern i behåll.

Tack för tipset! Ska ta mig en titt.

Kram Lena

A House With A View sa...

Supersnygg mössa på suuupervacker bloggerska!!!

Stooor helgkram aka