onsdag 31 oktober 2012

Månadens Blogg i Lantliv



Här sitter jag i den mörka kvällen och läser nya numret av min favorit tidning - Lantliv.
Och vet ni vad? I det nya och allra senaste numret är Bromans Bravader utnämnd till Månadens Blogg.
En fantastisk ära för mig och ja, jag tycker faktiskt att det är stort. Jag är stolt över mig själv som lyckas skriva den här bloggen och jag hoppas att även ni tycker om vad ni får här.


Och visst är det så att julkänslorna börjar smyga sig på nu när man läser det fina julnumret där dessutom min fina bloggvän Therese är med i ett reportage från hennes och familjens underbara hem.



Julen får ändå vänta lite till här hos oss. Inte förrän till advent kommer den in, men fram till dess blir det en massa samlande av inspiration för att vara väl förberedd när den väl startar.

Jul är ju alltid jul liksom och här kör vi "The more the merrier" för hela slanten.
Men som sagt - det är ett tag kvar dit!

31 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Vad kul ...ett bra val :) ...

Kram

Pernilla På Piazzan

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Kul Jannike! Grattis till det, då måste jag ju köpa den och spana in det.

Kram kram

Hemma på Sjuan sa...

Men vad kul! Grattis till dig och din fina blogg!
Måste köpa denna tidning, letade efter den häromdagen....
Kram Suss

Charlie sa ... sa...

Grattis gratis fina Jannike! Så roligt och jag är glad att du bloggar för du förgyller min vardag. I love your blog!


Njutning är ordet!

Lantliv är en favorittidning som jag saknar här i USA.

Varm kram och grattis ännu en gång!

Lotta

smile sa...

Grattis!! Jag har slutat prenumerera på Lantliv men till jul brukar jag köpa ett lösnummer. Fast jag är inte riktigt redo för jul ännu...

Anna Stenberg sa...

Grattis! Jag såg det i tidningen! Bra val! Kul också och se reportage från blogg- vänner! Thereses reportage var VÄLDIGT fint! Ha en bra vecka! Anna

Unknown sa...

Men vet du : det är ju så klart. SÅ KLART! att din blogg blir utnämnd. så fin och välskriven.
stor kram till dig J!
kram. u

a piece of happiness sa...

Stort Grattis!
Klart du ska vara stolt!
Sträck på dig :-)

Lina sa...

Himla mycket roligt ju! Stort grattis! Det har du gjort bra. Kram

Maj sa...

Grattis! Så typiskt...just avslutat min prenumeration....//M

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Grattis Jannike..det är klart att du ska vara stolt..och jaaa vi gillar vad vi får..absolut !!!
(Mmmm Theres hem är en dröm )

Kram Anette

Lena - gott för själen sa...

Men åh grattis! Vad roligt! Är inte det minsta förvånad. Gillar din blogg skarpt. Ett skönt språk, fina bilder och härlig stämning i bloggen.

Kram Lena

Home2tiny sa...

Sååå roligt, jättestort grattis till dig o din härliga blogg. Kramisar Tina

MammaElva sa...

Wow, vad coolt! Stort grattis!!

MK Photography sa...

Stort grattis!! Så fantastiskt roligt!

Kramkram
Malin

Helenas enkla vardag sa...

Stort grattis igen! Det måste kännas fantastiskt kul! Du får nästan rama in utmärkelsen! Här i stan hade inte Lantliv kommit idag:(((( ville ju se både dig och Theres!
Kram Helena

Anonym sa...

Grattis vad kul : ) vad du är duktig : ) kram Sofia

Anonym sa...

Grattis vad kul : ) vad du är duktig : ) kram Sofia

Anonym sa...

Grattis vad kul : ) vad du är duktig : ) kram Sofia

Titta in hos Thess sa...

Grattis igen vännen !!!!
Du ska vara stolt ,det hade jag oxå varit :)

Kram Thess

HOUSE of ADELA sa...

Jättegrattis till dig, det är du och din fina blogg väl värd!!

Kramar
Adela

Bara Sara sa...

Vilken inspiration du är!! Kram Sara

Beautifulosophy sa...

Ett utmärkt val av Lantliv! Grattis! Kram

A House With A View sa...

Stooooooooooooooooort grattis!!!! Vad himla kul! Och det är klart att du är värd den så fina inlägg som du gör!!

Kraaaaaaaaaaam aka

Hajan sa...

grarris till Bloggutmärkelsen,
nu måste jag köpa Lantlif
eftersom det är lite jul där i.
Din blogg är trevlig lilla vän.

CONCEPT by JESSICA sa...

Grattis, förstår dem helt klart. Gillar din blogg massor, måste springa iväg å köpa tidningen nu.
Kram

House number 11 sa...

Men vad roligt! Stort grattis och vilket bra val av dem! Du har en fantastisk blogg!
Kram på dig!
Jenny

Lena sa...

Grattis Jannike o Bomans Bravader!!
Har följt din blogg och tycker om det du skriver
och dina vackra bilder!

Kram o trevlig helg!
Lena

Lena sa...

Grattis Jannike o Bomans Bravader!!
Har följt din blogg och tycker om det du skriver
och dina vackra bilder!

Kram o trevlig helg!
Lena

Lena sa...

Glömde r: et...., Bromans Bravader......

Annika sa...

Ett riktigt bra val!!!!
Grattis