lördag 13 oktober 2012

Varm i hjärtat


Jo det blev ändå lite mer än bara jobb. 
Några drinkar med en kollega och sen världens bästa kväll med en kär gammal vän. 
Kul att göra London "by Night". Mitt i natten nu men alldeles för speedad för att gå och lägga mig, men jag
antar att jag måste. Ska ju med ett plan hem imorgon förmiddag. Intensivt men bra på alla sätt och  vis och höjdpunkten måste ändå summeras till de många härliga timmarna med snicksnack och bubbel både i glas och mage då jag fick umgås med en av mina allra bästa vänner.
Går nu och lägger mig lite lyckligare och lite varm i hjärtat.
Tänk att ibland märker man inte hur mycket man saknar någon förrän man träffas igen. 

13 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Underbart!

Härliga bilder, och du är så snygg i din fina sjal!


Safe flight

kram
Lotta

Anonym sa...

Snygging i London : ) vad mysigt du verkar ha haft det. Resa är underbart kram Sofia nyss hemkommen från varma Kreta

Titta in hos Thess sa...

Kul att du hann med lite plesure oxå 😉
Och bubbel o vänner är väll bland det nästa som finns.
En riktigt bra kombo💜

Kram Thess

Casa of Mia sa...

Åh så underbart med London by night, kram

Sahra sa...

Är det en daysjal? Snygg som tusan är du iallafall

Lena - gott för själen sa...

Snygging där. Vad kul att det blev lite pleasure också. Värdefullt!

Kram Lena

a piece of happiness sa...

"Man saknar inte kon förrän båset är tomt"
.....gammalt bondeordspråk ;-) men väldigt sant.

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Snygging!

<3

Vuxenmamman sa...

Ser så mysigt ut!
Och det är precis som du skriver. Man förstår inte hur mkt man saknat innan man haft de där härliga samtalen igen.
Fast å andra sidan så är det så med vissa vänner. Man kan vara "utan varandra" länge och ändå ha relationen kvar.

Önskar en fin lördag.

Lilla Majken sa...

Tur att du hann med lite nöje i alla fall, det vill man ju inte missa när man är i en så fantastisk stad som London.

Må så gott. Kram Therese

CreandoPhoto sa...

Härligt fina du!
Kramar

Två Trappor sa...

Vad underbart det låter, och såå härliga stämningsfulla bilder från älskade London! Kram Madeleine

Unknown sa...

Mysigt!
Bubbel i London.
Lyllis! :)