lördag 22 december 2012

Partypjucken på



Hur har ni det i Julstöket? Börjar ni bli färdiga eller har ni fortfarande som vi en massa kvar att fixa med? Knäcken är gjort idag, och så gjorde barnen en till laddning pepparkakor, som undertecknad givetvis fick slutföra.
Nu är det dags att damma av partyskorna för ikväll är det nämligen dags för fest. Fest utan barn den här gången och det ska bli så trevligt att bara få vara vuxen för en stund. Så nu ska jag ta och hitta något att ha på mig, sminka mig och måla naglarna, sen är jag redo för fest i midvinternattens gnistrande mörker. Underbart!

Dan före dan före Dopparedan... en kväll som gjord för festligheter!

12 kommentarer:

Maj sa...

Vilka vackra skor du har! Det leder tankarna tillbaka till festligheter i ungdomen där ja nu inte kan fatta hur höga klackar jag hade på mina skor...och kunde dansa i dem! Numera är det lågklackat som gäller och kläderna blir aldrig lika snygga i det. Ha en trevlig kväll! //M

Home2tiny sa...

Ha en riktigt topeenkväll, snygga partyskor. Kramisar Tina

Helenas enkla vardag sa...

Gud så kul! Ha det riktigt trevligt och visa gärna en snygg partybrud!
kram Helena

Hemma på Sjuan sa...

Snygga partyskor!
Skönt att få släppa loss utan barn ibland. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll, kram Suss

Unknown sa...

have fun! party on!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Ha en riktigt trevlig kväll ( och så blundar skrockfulla jag över att du ställt skorna på bordet ;) ..*skrattar)

Kram och passar på att önska dig en riktigt mysig Jul.

Pernilla

Life´s Silverlining and I sa...

Ha en riktigt kul kväll i dessa skor och god jul! Kram Nilla

CONCEPT by JESSICA sa...

Härligt med en vuxen kväll, hoppas ni får en mysig fest.
Kram

Välkommen Hem! sa...

Woop woop! Härligt med lite vuxenkalas i superstylish shoes, nu när ni verkar ha stökat färdigt!
Kram o hoppas ni får det trevligt!
Judita

Mamma C sa...

Ha en fin och bra partykväll i dessa skor.
Kram Mamma C

Bara Sara sa...

Wow! Kul det låter!! Kram Sara

Frostrosor sa...

Ljuvliga skor du har! Jag önskar jag kunde gå i såna!
Vill passa på och önska dig en riktigt härlig och avkopplande jul med mycket tid tillsammans med nära och kära!