lördag 29 december 2012

Disney on Ice


Vad ska jag egentligen välja?
Den snälla mamman lovade att Lisen skulle få välja en sak som minne från Disney on Ice.
Valet föll tillslut på en Tingeling docka.


Jag om min lilla flicka hade en riktig tjejkväll igår. Tillsammans med min äldsta vän Sofia och hennes lilla Agnes var vi på Disney on Ice och det var en riktig höjdare för små fyraåriga flickor. Varsin leksak fick de välja som höll ända in i andra "halvlek". Oj vad blåst man blir på ett sånt här ställe.. ..
Men flickornas förtjusning och glada rop gjorde att det var så värt det ändå.



Själv fick jag ju ett utmärkt tillfälle att testa vad mitt nya julklapps objektiv går för. Bra zoom på den måste jag säga, än så länge är jag väldigt, väldigt nöjd och så kul komplement till min fasta lins.

Nä nu kallar sängen på en egentligen inte alls trött bloggerska, men som inser vad som vore det bästa ändå.
Godnatt på er!

10 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Det ser ut som om ni haft en kväll som dottern kommer minnas länge, länge. Mysigt att göra saker på tu man hand ibland.

Sov gott!

Hajan sa...

Det måste ju ha varit
alldeles underbart. Jag har bara
sett 2 st sådans på is,och det
glömmer jag aldrig.
De var duktiga åkare med,på
den tiden.

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Åååå..det där är ngt jag så länge velat gå på !! Så mysigt ni måste ha haft det.

Nu vill jag önska dej ett riktigt Gott Nytt År...kraaaam från mej

a piece of happiness sa...

Ooooja, som förälder känner man sig mycket blåst. Det är lite synd med all shopping. Ta bort den eller ha enklare saker för billigare penning istället.

Finfina bilder. Men får man fota därinne. Har för mig att det är fotoförbud...oops ;-)

Helenas enkla vardag sa...

Åh vad mysigt! Vi var på den för några år sedan och det låter som det är på samma sätt nu!!
Kul att du är nöjd med objektivet! Jag har ett 55-250 men tycker det ofta blir oskarpa bilder, trots stabilizator, det var därför jag undrade!
Kram Helena

Mamma C sa...

Så kul ni har haft det. Var på detta när mina barn var små oxå och det var en succsé kommer jag ihåg.
Kram Mamma C

CreandoPhoto sa...

Var på den tillställningen med dottern för ett par år sen. Det var väldigt, väldigt uppskattat! Vackert är det!

Kramar
Kicki

CONCEPT by JESSICA sa...

Underbart!! Önskar dig ett Gott Nytt År, kram

Titta in hos Thess sa...

Ser ut som om ni hade en underbart fin kväll!!!
Ella hade fullkomligt äääälskat detta :))
Ja,jag oxå för den delen ;))
Hoppas att ni får en riktigt fin nyårsafton !!!

Kram Thess

Charlie sa ... sa...

Vi brukade alltid på gå Disney on Ice när barnen var mindre, så roligt och uppskattat!

Tack för ett fint 2012 och alla fina inlägg!

Önskar dig ett underbart 2013!

Kram
Lotta