torsdag 20 december 2012

I mina drömmar


Jag tror inte att jag med ord kan beskriva hur mycket jag längtar efter ledigheten just nu. Jag drömmer om kvällar då jag ska ligga utslagen i soffan och trycka in pralin efter pralin, och kanske en liten polkagris i mellan, i munnen. Jag drömmer om promenader i snön och varm glögg i frusna händer och glittrande ögon och doften av gran.
Jag drömmer om att få slippa tänka på jobb och att slippa gå upp alltför tidigt på morgonen.

En dag kvar, en ynka liten, liten dag.. sen är du här...och du är så välkommen, efterlängtade julledighet.

6 kommentarer:

Casa of Mia sa...

En dag kvar.... härligt! Vilken vacker bild, kram

Mittgodastefinaste sa...

Vilka underbara hyacinter. Så fint det var att blanda så.

Jag förväntar mig också en massa soff- och pralintid nu!

Kram Jenny

Johanna Stålros sa...

Åhh jag drömmer jag med- och får fortsätta drömma- jobbar både jul och nyår;( Nåväl får försöka hinna njuta lite ändå;) Fin bild. Kram

Home2tiny sa...

Jaaa, som jag längtar, men snaart o så skönt det ska bli. Men så länge, njuter vi av den här kvällen. Kramisar Tina

Unknown sa...

Know the feeling!!!!

Titta in hos Thess sa...

Jaa till och med jag kommer att få vara lite ledig :))))
Är faktiskt Ledig annandagen!!!!!
Och det min vän är första gången på 12 år.....det är lycka det :)
Snart...alldeles snart får vi gosa loss i soffan hur mycket vi vill .

Kramar Thess