lördag 15 december 2012

Finaste pyntet




Som sagt, djur och natur - ja, jag har verkligen snöat in på det, och eftersom vi bor just precis som vi bor. I skogen med naturen runt knuten och djuren inpå tomten tycker jag att det passar så bra att pynta just det här huset med just djur och natur.

Så igår när jag hittade det här galet fina julgranspyntet blev jag nästan salig, och för att hedra rådjursfamiljen som besöker oss nästan dagligen var jag bara tvungen att slå till.

Små söta rådjur i porslin och de passar perfekt i den lilla, lilla granen. Och ja, den stora granen får fortfarande vänta.
Där är jag stenhård.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig stämning på dina bilder! Hur får du granen att inte ramla i den stora korgen? Stor kram

Ananas sa...

Åh vilket sött julpynt!

Jannike sa...

@Villa Sjöhaga - Jag har den i en stor kruka i korgen plus att jag har bundit upp stammen i korgkanten.
Jannike