fredag 21 december 2012

Little christmas girl

little christmas girl

Julafton innebär ju såklart lite finare kläder på hela familjen. Lilla Es julklädsel kommer att gå i juligt rött, och jag råkar nämligen veta att ett väl inslaget paket med en härlig röd julklänning ligger och väntar för att rivas upp på julaftons morgon. Kära gudmor har varit i farten och precis som för Askungen får min lilla prinsessa en vacker klänning att bära under denna speciella dag.

Barnens kläder är som sagt redan uttänkta och hänger klara i garderoben men det är värre med mig själv... har inte riktigt kommit på vad jag ska sätta på mig, på något vis tycker jag att det är roligare att klä barnen fint. Har ni era Julaftons utstyrslar uttänkta och färdiga? Blir det klänning? Rött? Berätta!

10 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Så sött! Ljuvligt för en liten flicka.

Jag har nog klänning, svart ;)

Kram
Lotta

Anna/Rackarungar sa...

Vet du, jag har fokuserat på mat och dukning och inte haft en endaste tanke på vad jag, eller barnen. ska ha på mig/sig. (har nog aldrig hänt förr ;))

Tur för mig att vi ska på stan i morgon, maken och jag, på tu man hand. Lyxi-lyxi.

Ha en god jul, om vi inte "hörs" innan. Kram fina du

Hemma på Sjuan sa...

Så fint med klänning på flickor! Har alltid saknat det med 3 killar här i huset ;)
Mina killar är så stora nu så för de är det skjorta och kavaj på julafton :)
Själv har jag en klänning i svart.
Ha en fin kväll, kram Suss

Hemma på Sjuan sa...

Så fint med klänning på flickor! Har alltid saknat det med 3 killar här i huset ;)
Mina killar är så stora nu så för de är det skjorta och kavaj på julafton :)
Själv har jag en klänning i svart.
Ha en fin kväll, kram Suss

Titta in hos Thess sa...


Ärligt talat så har jag nog varit mer mån om vad mina kunder ska ha på sig än vad jag själv ska ha ;))))

Kram Thess

Life´s Silverlining and I sa...

så fin hon blir din lilla tjej. nej jag har inte tänkt på det men känner nu att jag nog ska det. kram Nilla

Home2tiny sa...

Så fin din tjeja kommer att bli. Inte helt otippat en klänning i svart o vitt. Kramisar Tina

Unknown sa...

ja just det ja. man ska ha något fint på dig också ...
;)

nu när verkstan är stängd ska jag tänka på det också. nu börjas det.
JUL!

Maj sa...

Nyköpt grå vadlång tunn kjol med lite "klock" och vintervit fräsig tunna tröja med sjal i svart/grå leopardmönster från italienska Stefanel. Tror det blir jättefint!
Önskar dig GOD JUL //M

Anonym sa...

Åh va gulligt. Jättefint "collage" du satt ihop också.. Kan verkligen tänka mig hur lilla E kommer att se ut med sina fina kläder och gulliga skor!! Kram till Er!