tisdag 4 december 2012

En dag inne



Ytterligare en sådan där svinkall dag och det är bäst att hålla sig inne. Även om det är härligt med vinter och kallt så kan det ju vara någon måtta på HUR kallt. Eller? Jag känner mig som en riktig gnällspik nu, en sån person som alltid ser ett halvtomt glas i stället för ett halvfullt, och så är det ju egentligen inte. Jag älskar årstiden vi har nu och är som ni vet väldigt tacksam över ljuset som äntligen lyser upp min värld.
Men man gör som man vill... och jag tror i varje fall att jag stannar inne idag.

Om man tänker som jag gör idag  behöver man givetvis aktivera sig. Jag tänker tipsa om ett av de bästa och mest välgjorda nätmagasinen jag läst. (Att jag själv dessutom är omnämnd i just detta magasin är ju dessutom fantastiskt roligt). Sofia Brolin med bloggen Hildas Hem har precis gett ut senaste numret av Hildas Inspiration. Klicka HÄR och låt dig inspireras av både julpyssel och recept. Allt för en dag inne och en fröjdefull jul!

Bild lånad från Hildas Hem

14 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Grattis till omnämnandet! Jag har inte hunnit läsa ännu, men ska göra det senare.

Ha en fin dag. Inne i värmen :-)

Kram Lena

Sallys hus sa...

Hej hej!
Mitt första besök hos dig..;)
Vilket vackert hem och vilken fin blogg du har!

Ha en fortsatt fin dag!
kram Katarina

Mittgodastefinaste sa...

Jag håller med dig om kylan! Det är ju inte alltid man är ute och myser och dricker choklad i snön! De vardagliga logistiken ka jag tycka är midre rolig i den här kylan!

Grattis till omnämnandet!

Kram Jenny

Helenas enkla vardag sa...

Grattis igen! Vilka fina bilder du bjuder på idag!
ha det gott!
Kram Helena

Casa of Mia sa...

Ja visst är det kallt, burr! Men så fint med all snö! Kul med Hildas Hem, verkligen fin nättidning, kram

Titta in hos Thess sa...

Grattis till den fina omnämningen den är du väl värd :))
Ja hon är helt fantastisk på det hon gör!!!
Har oxå varit hemma idag och jäklars vad kallt det är,går omkring med dubbla raggisar och tänder ljus överallt.
Men i morgon tror jag att det skulle bli betydligt "bättre".

Kram Thess

Tina sa...

Ja, nu är det kalllt!
Sofia är en pärla, jag gillar hennes alster skarpt!

kram

MammaElva sa...

Wow, vad fint du har det!

Mamma C sa...

Ja, nu är det kallt som attan. Så fina bilder och vilken fin blogg du nämde oxå.
Kram Mamma C

Hemma på Ekbacken sa...

Visst är det kallt men så härligt! Och mer snö blir det i natt, ska bli spännande att se vad jag vaknar upp till i morgon...

Kram Linda

Anonym sa...

Fina bilder som vanligt!! Grattis och nu skall jag titta in hos henne! Sov gott!

Charlie sa ... sa...

Underbara bilder. Du är verkligen duktig!

Och grattis - jag såg det fina i Hilas Hem, jättehärligt!

Kram

LIVSGLITTER sa...

Oj så fint och mysigt! Tyckte om det där med kanelstänger i burk, för det är det va? =D Kram!

Åsa sa...

Vilken superfin blogg du med har:)Kramar Åsa