måndag 5 augusti 2013

Till havs


Igår ute till havs på en "öde" ö




God morgon härliga nya vecka

Ännu en solig och varm dag och aldrig har väl en måndag känts bättre än såhär? 
Jisses vad dagarna bara flyter förbi och vi hittar på så mycket somriga saker att jag inte riktigt hinner med att skriva om dem alla här. 
Såklart är det mycket sol och bad och skärgårdsliv men även årets första kräftskiva har vi hunnit med i helgen.

Igår var vi i varje fall långt ute i skärgården med båt. Vi åkte till en liten, liten mysig ö som heter Lilla Sandön och där njöt vi av sol och salta bad (nåja, så salta nu baden kan bli här i Stockholm Skärgård) och medhavd lunch i skuggan. Så himla mysigt och ännu en mental liten bild som läggs bak i huvudet för kallare dagar.
Just nu känns det så främmande att det ska vara något annat än sommar och värme. 

Jag njuter för fulla muggar och hoppas att tiden för en gångs skulle skulle vilja gå liiite, liite mer sakta.

7 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Ser helt fantastiskt ut ♥

Ninelin - we remember moments sa...

Så superhärligt! Själv startade jobbet i dag. . . kram

Sahra sa...

Där har jag också varit. Ljuvlig plats. Behövs ju inte så mkt mer
Kram

Lena - gott för själen sa...

Det har verkligen varit lätt att njuta för fulla muggar den här sommaren. Älskar't!

Kram Lena

Helenas enkla vardag sa...

Underbart Jannike.
Kram Helena

Ekenäsliv sa...

Låter underbart!!
Här njuter vi av sol och bad varje dag med, helt fantastiskt vilken sommar vi har!
Var på Stora Sandön för ett par år sedan med min brors båt, Stockholms skärgård är verkligen magnifik!
Ha de gott!
Kram Anna

Titta in hos Thess sa...

ÅÅÅ vad härligt det ser ut!!!!
Ja passa verkligen på att njuta så mycket ni bara kan.
Själv kan liksom den här veckan inte gå tillräckligt fort känner jag (sista veckan på jobbet)
Och nästa vecka har jag semester alldeles själv!!!!!!!
Jäklar i min lilla låda vad jag ska njuta =)))

Puss & Kram

Thess

Och du....snart dags att börja planera nästa stora bloggdag va? ;)))