onsdag 28 augusti 2013

Ett litet reatips


Hörrni, ni måste kolla in Vistamias rea. Har precis klickat hem några plagg från Vintage by Fée till nästan inga pengar alls. 70% rabatt är inte illa, inte alls och många av dessa plagg är ju suuuperfina även nu under hösten.
Dessutom gjorde snikenheten i mig (jo jag har faktiskt småländska rötter någonstans i en salig blandning med allt annat) att jag googlade runt och jämförde de plaggen jag köpte på andra ställen. Och vet ni, även om de var på tokrea även där så var de nästan dubbelt så dyra som de jag precis köpt från Vistamia.

Haha, jag vet när jag har gjort kap, och nu har jag minsann gjort det.


Vistamia har dessutom superfina barnkläder från Lively, How to kiss a frog och NoaNoa, så vill man kan man verkligen fynda här.
Observera att det här verkligen inte är något sponsrat inlägg utan jag själv som vill upplysa även er om detta tillfälle!

Det blir inte bättre än såhär en onsdagkväll, det blir det banne mig inte.

7 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Härligt att fynda lite kram Diana

Lena - gott för själen sa...

Man känner sig så himla nöjd när man gör såna där kap! Ska se om jag hinner kika in där.

Kram Lena

Life´s Silverlining and I sa...

Ja bra att du tipsar, måste kika in där! Kram Nilla

Life´s Silverlining and I sa...

Ja bra att du tipsar, måste kika in där! Kram Nilla

Välkommen Hem! sa...

Hon har fina saker hon, Mia! Nu blev jag nyfiken jag med så bäst att passa på och kika in där igen nu! Tip-top-Tips!
KRAM! Judita

Bakom dörr nr. 11 sa...

Tack för tipset, måste kika in där.
Ha en fin kväll. Kram Pia

Casa of Mia sa...

Tack fina du! Ditt paket kommer säkert dimpa ner i din låda idag! Önskar dig en riktigt fin helg, kram