söndag 25 augusti 2013

Gårdagens väska


I gårdagens väska: entrépass till invigningen av Tele2 arena, Iphone, Läppglans Chanel och armband med en massa feta jyckar från HM. Väska Ceannis.

Jo det blev ju kalas igår igen och det känns minsann i kroppen idag. Oj vad jag ser fram mot att bara få sjunka djuuuuupt ner i soffan ikväll. 
Vi var på invigningen av Tele2 arena där Robyn, Winnerbäck och Kent gav varsin en timmes konsert. Måste säga att Kent var allra bäst även om ljudet från VIP läktaren där vi höll till inte var det bästa. Men en massa mousserande vin fick jag i mig och jag fick mingla runt bland trevliga människor och känna mig glad. Bara en sån sak är ju värt rätt mycket.

Och idag har sommaren som så tacksamt fortfarande hänger kvar bjudit på sitt allra mest strålande väder. Jag har verkligen tagit chansen av att njuta av solen för vem vet? Kanske var det sommarens sista suck? Även om jag verkligen hoppas att vi får njuta ett tag till. Högsommarvärme har vi i varje fall haft och jag tackar och bockar sommaren allra ödmjukast.

Några dagars ledighet, några dagars kalas och några dagar av sol har gjort under med mig och jag ser nu fram mot att gå till jobbet som en stark människa imorgon. Längtar efter bästa kollegan och att få ta tag i den där högen som nog hopat sig i min frånvaro.

En måndag att se fram mot med andra ord!

8 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Jag försökte spana efter dig på TV4 nyhetsmorgon i morse då de visade från invigningen :-)

Vad skönt att höra att du redan är så piggelin att du till och med ser fram emot måndagen.

Kram Lena

Helenas enkla vardag sa...

Låter som en härlig helg och du var så snyyyg!
kram Helena

Ninelin - we remember moments sa...

Verkar som du haft en toppenhelg :-)
Vilken fantastisk dag! Stanna kvar sommar, lite till. . . kram N

Mamma C sa...

Vilken toppenhelg du haft. Här har också dagen varit toppenfin med sol och värme.
Kram Mamma C

Titta in hos Thess sa...

Jaha se där nu är party pinglan igång igen ;))
Kul med festligheter och skönt att du känner att energin kommer tillbaka.
Det där bröllopet lät ju helt galet hi hi med A i poolen och allt ;)))

Kram Thess

Titta in hos Thess sa...

Jaha se där nu är party pinglan igång igen ;))
Kul med festligheter och skönt att du känner att energin kommer tillbaka.
Det där bröllopet lät ju helt galet hi hi med A i poolen och allt ;)))

Kram Thess

Välkommen Hem! sa...

Härligt att du fått nya krafter och att festen blev lyckad! Ja, lite huvudvärk kan det ju vara värt nu i efterhand... ;-)
Jag måste också samla ihop min lilla hög med krafter inför morgondagen, massor att göra på jobbet.
Good luck to you, vännen!
KRAM! Judita

Lina sa...

Undrade faktiskt var ni var när ena artisten efter den andra dök upp på Instagram! Så himla fint ditt läppglans ser ut. Tror jag måste hitta precis just ett sånt! Kram!