torsdag 1 augusti 2013

Sommar och sol



Sommar och sol.
Fjärilar och häckar av lavendel
Välkommen Augusti

Igår och idag har vi haft fullt hus här hemma. 
Andreas syster med familj är och hälsar på och just nu är huset fullt av en himla massa barn. Det stojas och leks precis överallt och de har så himla roligt. På tomten har en massa träd fällts idag, i förmån för lite mer solinsläp. Känns inte som om jag nog kan maximera det just nu. 

Jag då?
Jag njuter för fullt av sommaren och tänker inte ens tankar på att hösten trots allt kommer att komma. Det är långt, långt kvar och jag har så mycket, mycket mer kvar att få ut av den här sommaren innan jag är färdig för den här gången.

12 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Härligt att få in mera sol!
Här njuts det också för full och vi kör en "Öland on Tour". Haha, du minns väl va?...
KRAM! Judita

Casa of Mia sa...

Härligt med besök och vilken vacker bild! Kram

Millas hem sa...

Himmel vilken vacker bild!! Härligt att läsa om din lyckligaste plats!♥

Kram Camilla

Sahra sa...

Vilken vacker bild. Ska äntligen komma iväg till fotografiska och ta deras kurs i höst tillsammans med en vän. Så blir jag snart lika duktig som du.
Den här sommaren. Bara veckor kvar. Veckor att njuta av till max. Förstår inte hur jag ska överleva mörkret efter att ha fått sådan smak på det här ljuva sommarlivet. Finns många fina minnen att plocka fram i mörkret dock. Kram

Hajan sa...

Man får raga en dag i taget, och
därefter hur dagarna bliver, inget att göra åt.
Så är det med vår temperatur osv.
kram

Ninelin sa...

Har njutit så den här semestern, av sol och värme. Nu åter i Sverige, med regn och rusk :-( kram

Lena - gott för själen sa...

Våga vägra hösten!

Härligt med mera sol i trädgården. Sånt gillas.

Kram Lena

mammaxtre sa...

Sommaren är att njuta av. Och vilken sommar vi har!

Ha det fortsatt toppen!

Hemma på Sjuan sa...

Vacker bild! Så mysigt vid er brygga, härligt att ha så nära till vattnet.
Kram Suss

Gabriella sa...

Vilken underbar bild! Det låter härligt, leva och njuta. Skönt att få bara vara och umgås med nära och kära:)

Mittgodastefinaste sa...

Håller med det är långt kvar av sommaren, jag börjar jobba idag, men jag vägrar släppa taget om känslan! Jag ska suga ut ALLT!

Kram Jenny

Malin - Stjärnflocka sa...

Vilken underbar bild!!!! :)
Kram