måndag 5 december 2011

Stilig man

Somliga var ute på galej i söndags.






































Frost på gräsmattan och is på sjön, kring bryggan. Lite vinter idag med andra ord. Och kallt. Har klarat mig utan vantar hela hösten, men nu inser jag att det börjar bli dax att införskaffa ett par. Tänk att man aldrig har dem när man behöver dem. Samma visa varje år.

Mannen var uppklädd och ute på galej igår. För min del blev det ju galej både fredag och lördag. (För hans del också i och för sig). Svansjön i fredags, och den var ju helt underbar. Middag borta i lördags. Väldigt trevligt det också. Tänk vad trevligt det ändå är med goda vänner. Så nu är vi tillbaka i vardagen och schemat är som vanligt fullt. Livet rullar på, det är bara att hålla i sig och hänga med.

5 kommentarer:

Gunilla sa...

Den lilla mannen i gult och blått är mycket stilig tycker mormor.

MrsSunshine sa...

Oj, vilket snyggt foto! Färg och svart-vitt på en gång?! Eller? Impad. Lova att du lär mig allt du kan nån gång:-)

Christin

Room of karma sa...

Sååååååååååå cool bild! en svart vit och en i färg:)!♥

Åhh vilka minnen som väcker i mig när jag ser ditt tidigare inlägg. En sådan Burberry tröja hade min stora sessa när hon var i den åldern:)!

Underbar blogg du har!
Hit kommer jag igen!

kram CC

Jannike sa...

MrsSunshine - Busenkelt. Ska lära dig =)
Room of Karma - Tackar så mycket, du är varmt välkommen!

Thiel sa...

Stilig man och stilig son!