söndag 25 december 2011

Julen


Uppkrupna i soffan sitter vi nu och summerar julens två första dagar. En lugn Julafton med glada och uppspelta barn. Vi har haft besök av Mormor Gunilla, Morbror Martin och Kusin Filip. Idag åkte de hem igen och vi har ätit Juldagsmiddag bara vi fem i familjen. På eftermiddagen blev det matiné i soffan och vi tittade på den gamla klassikern "Trolltyg i Tomteskogen" som man själv såg som barn. Edward tyckte att den var hur bra som helst.
Nu ligger vi här och äter julgodis och dricker must och tittar på filmer. Precis som det ska vara på julen.
Imorgon kör vi ett nytt race, då kommer Morfar och gänget på besök.

Önskar er alla en GOD FORTSÄTTNING och tack för alla era fina kommentarer och hälsningar! De värmer!

8 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Hej svejs!
Nilken härlig jul ni värkar ha =)
Här har det varit bra oxå men nu är julen slut för min del,ska precis bege mig till jobbet
för den" härliga " annandagsrean!!!
Hörs snart igen =)

Kram Thess

Vardaxlyx sa...

UNDERBARA bilder du bjuder på =)
Massa kramar till dig!

Pernilla sa...

Så julefint ni har det! God fortsättning!

Att vara någons fru sa...

God fortsättning <3

Elina sa...

Vilka härliga bilder. :) God fortsättning på julen önskar jag. Själv har jag blivit dunderförkyld och har haft feber sen juldagen. Blir ju så när man får vara ledig och ta det lugnt.
Kram

Vintage House sa...

Hej
så härligt blogg du har och kanonfina bilder....

ha det så himla härligt
kram
sandra

Tindy sa...

Så himla underbart :)) Jag flyttar in:))))) kram kram:))

LIVSGLITTER sa...

Så mysigt ni har det!!