onsdag 21 december 2011

Den som väntar på något gott


Just nu går jag omkring här hemma och det riktigt kliar i mina fingrar. Framför mig ligger ett paket från Bloominghome.
Jag som i princip aldrig vinner någonting höll på att trilla av stolen i förrgår kväll när jag såg att jag vunnit en utlottning hos bästa Louise. Vinsten är en goodiebag från just Bloominghome och ja, just nu är jag så nyfiken så att jag håller på att dö!

Men jag lägger band på mig själv, åtminstone för en stund. Vill dra ut på spänningen och fantisera lite, lite till. Men visst undrar man?

Och ni då? Jo, men det är klart ni får se...
Men först jag!

4 kommentarer:

Gottegrisen sa...

Oj, hur kan du??? Jag hade slitit upp paketet direkt :o)

//Linda

LIVSGLITTER sa...

Mennn ooohhh så spännande!! Jag skulle då aldrig kunna hålla mej..fniss..har du klämt och känt?? Kan du inte lägga ut lite gissningar innan du öppnar!! Haha gud så spännande!!

Sahra sa...

Seriöst? Du är sån som ligger och suger på karamellen ett tag. No no no. Öppna nu och visa. Grattis förresten. Ciao

A House With A View sa...

Åhhh vad himla spännande!!! Jag skulle inte kunna hålla mig från att öppna, haha!! (är ju värre än yngsta dottern, fniss). Stoooort grattis till dig!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka