måndag 5 december 2011

Slut för idag


































Äntligen kväll!
Har köpt på mig lite olika sorter av Kusmi Tea och tänkte ta och hitta min favorit. Har ni några tips? Vilken sort gillar ni bäst?
Nu ska jag ta och krypa upp i soffan och se senaste avsnittet av underbara serien Downtown Abbey. Fullständigt älskar den serien, den har liksom allt! Kärlek, intriger och inte mist otroligt vackra miljöer. Det blir mysigt det här.

Och så ska jag såklart spana lite ut genom fönstret. Och se om den där snön alla talar om kommer ikväll.

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Downtown Abbey - vilken kanal går den på? Spenderar ju just nu ovanligt mycket tid i soffan med en liten bebispojke på magen, så jag tittar mer på tv än jag brukar.

Jannike sa...

Pernilla - Säsong går just nu på SVT på lördagar, men finns på SVT play också. Säsong borde gå att köpa eller ladda ner. Kan verkligen rekommenderas.

Tindy sa...

Å dessa underbara Kusmi..jag har köpt på mig ett par stycken men har bara hunnit testa Four red fruits..Sen vänta Prince Vladimir..Jisses vilket namn på en the va:)))) Psssst...tror att du har något i din brevlåda imorgon:)
kram kram:))

Vardaxlyx sa...

Åhh dem är ju bara såå goda! Önskar dig en trevlig dag!
Kramkram

Gottegrisen sa...

Jag har kikat på Kusmite så länge men inte vetat vilket jag ska satsa på. Får snart göra slag i saken. Om inte annat så för burkarnas skull. De är ju så fina!

//Linda