torsdag 1 november 2012

Kuddcravings




Kuddar kan man aldrig få för mycket av. Visst har ni hört mig säga det förut och jag står fortfarande fast vid det! Speciellt nu under höst och vinter vill jag boa in mig med mycket textiler runt omkring för att känna mig lite extra varm.

Hittade den här kudden med Kina slott som motiv hos Oscar&Clothilde och jag tror nog att den kanske ska få åka med hem. Tror det skulle bli perfekt nere i TV soffan där just inredningen går i ljusa färger med en touch av gustaviansk/äldre stil. Eller kanske i sovrummet... ja, kanske det!

Det tåls att fundera lite på en dag som denna när inget annat intressant pockar på uppmärksamheten och vädret är sådär genomgrått och trist som det bara kan vara i början av November. Första November idag minsann. Det är allvar nu!

5 kommentarer:

Sahra sa...

Först och främst Grattis till månadens blogg. Försökte skriva kommentar från mobilen igår, men det gick inte.

Kudden är bedårande. Jag är mer eller mindre uppvuxen i närheten, så Kina slott har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta.
Kram

Lena - gott för själen sa...

Jättefin kudde. Lite annorlunda även den ;-)

Kram Lena

Helenas enkla vardag sa...

Alltid kul med nya kuddar! den här var helt klart annorlunda men snygg!
Kram Helena

Casa of Mia sa...

Jättefin kudde och så kul med Lantliv i förra inlägget, grattis! Kram

Anonym sa...

Grattis till månadens blogg!/annagreta w