lördag 3 november 2012

Förbereder en kväll



Lördag eftermiddag. Med en lätt förväntan förbereder jag en fin kväll. Stryker en duk, plockar fram skaldjursbestick och champagneglas  Nynnar på bästa bästa Lana del Ray och tänker på alla de där lådorna som just nu trängs inuti vårat kylskåp.


Ikväll får vi gäster och temat för kvällen är skaldjur. Nu när alla monster har mutats med godis är det dags för skaldjuren att ta plats. Och champagnen såklart.
 Inga skaldjur utan en kall torr champagne.

12 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Å jag bjuder in mig tror jag;)
Fin dukning ser det ut att bli och skaldjur med champagne är ju toppen!

Kramar och trevlig kväll!
Adela

hemma hos lilla mej sa...

MMmm vad gott det låter med skaldjur O champange.Fin dukning ser det också ut att bli.Ha en härlig kväll.Kramar Rita ♥

Maj sa...

Vet inte om du läste min senaste kommentar i ditt tidigare inlägg men här kommer i repris: titta in till mig om du hinner nu när du ska ha bjudning...Önskar er trevlig kväll //M

Charlie sa ... sa...

Låter underbart!

Ha en härlig kväll.

varm kram
Lotta

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Vad vackert du dukar! Så härligt med lite höstfärger.
Mmmmm...champagne! :)

Stor kram
Jeanette

Lena - gott för själen sa...

Det där såg så härligt ut! Champagne sitter aldrig fel. Och inte heller skaldjur.

Ha en fab kväll!

Kram Lna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Ååå vad det ser fint ut...smakade säkert hur gott som helst.

kraaaam

Dagar av lycka sa...

låter som fina fisken tycker jag, skaldjur kan man aldrig få för mycket av! Hoppas att ni hade en trevlig kväll!

(Första besöket här, men jag lär återkomma för här var fasligt trevligt :))

/Anna

Elin - AgnesAmelia sa...

Hej - har just hittat din blogg. verkligen fina bilder du tar :)

/Elin

MITT VITA HUS sa...

Oj vilka fina bilder raring:) Hoppas kvällen var trevlig:))

KRAM


M


Ananas sa...

Fantastiska bilder! Hoppas kvällen blev trevlig :)

Anna sa...

Vilken fin dukning! Lovely!
Hoppas ni hade en fin kväll!