onsdag 21 november 2012

Back to Nature


På senaste tiden har jag fått en kärlek till Ugglor i alla dess former (gäller inte Magnus) så när jag hittade den här godingen hos Reforma kunde jag faktiskt inte låta bli. Att den dessutom var typ dubbelt så stor som jag trodde gjorde ingenting. När det kommer till Uggla kan det vara stort och rustikt.

Som allt annat hemma hos mig just nu flyttar han runt och komponeras i små stilleben tillsammans med annat smått och gått. Nu samsas han med älghorn, lärkkvistar, tallris och bjällerhjärtan men vi får se var han dyker upp nästa gång.

Som sagt - det är mycket djur och natur i min vinter och Jul i år.
Back to nature - Det slog jag fast redan för ett år sedan och jag håller fast vid det!

15 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Åh den där ugglan gillade jag! Jättefin! Och som du vet är jag av samma åsikt, naturen ska få stor plats i inredningssammanhang.

Kram Lena

Mittgodastefinaste sa...

Den var jättefin, hade kunnat bygga bo här också.

Jag kör också på den jul-linjen med mycket natur.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Jenny

Charlie sa ... sa...

Jättefint och vackert! Back to nature här med. Har en hög med drivved som jag flyttar runt på ;)

Kram
Lotta

a piece of happiness sa...

Underbart fin uggla!!!

Sahra sa...

Cool. Den kan få flytta in hos mig också. Jag diggar också ugglor

Linda sa...

Den ugglan var superfin!
Roligt att jag gjorde ett inlägg där Uggla spelar en liten roll igår. Jag är inte så förtjust i honom heller men just den låten är det faktiskt riktigt bra text på. :)

Ha det gott!
Kram Linda

Helenas enkla vardag sa...

Vilken fin uggla! Tur att det inte gjorde ngt att den var stor! Visst är det kul när man får springa runt med sina små alster! Riktigt fint blev det iallafall!
Kram Helena

Bara Sara sa...

Tycker också den är fin. Gillar bokstäverna den har! Jag gillar förvisso ugglor men kanske bokstäver mer.. Kram Sara

Två Trappor sa...

Fin uggla! Här älskar vi också ugglor, sonen och jag. Har dock en mindre "snällare" vit variant men skulle absolut kunna tänka mig ett sånt praktexemplar som du hittat! ;)
Kram Madeleine

Home2tiny sa...

Mycket natur i julen i år, härligt tycker jag. Snygg uggla. Kramisar Tina

CONCEPT by JESSICA sa...

Superfin uggla, jag är oxå inne på djur spåret men inte hittat rätt än, så tack för fint tips.
Kram

Anna/Rackarungar sa...

Phu! Vilken tur, att det inte gäller Magnus, menar jag.

Titta in hos Thess sa...

Vilken liten goding !!!
Riktigt fin.
Gillar oxå att naturen går komma in,just nu
skulle jag kunna ha små mini granar överallt
här hemma :)

Kram Thess

HOUSE of ADELA sa...

Verkligen jättefint stilleben!
Du har sån känsla;)

Kramar
Adela

sa...

Oh la la, då får du åka till IKEA & köpa kort på ramavdelningen. Fem kort (sådana där små) med allehanda djur i roliga & knasiga utstyrslar & en av korten är en uggla med hög hatt & gröna glasögon. Han & de andra djuren har jag ramat in & ska pryda väggen i vårt gästrum som jag håller på att inreda. :-)