fredag 16 november 2012

Äntligen Fredag


En latte för att komma igång ordentligt med den här fredagen.


Och äntligen kom den. 
Fredagen.
På något vis har den här veckan känts extra lång. Kan vara på grund av mörkret som just nu ligger som en våt filt och knappt släpper igenom något dagsljus alls.

Jag piggar upp mig själv med en god latte och hoppas vakna till liv. Jobbar hemma idag vilket ju alltid är jätteskönt och jag ska försöka få undan mina saker för att kunna ta helg liiite tidigare idag. Jag skulle vilja hämta de små och överraska med mysfika på något favvoställe.
Bra start på helgen!

Och tack för alla Photoshop tips. Jag ska suga lite på den karamellen en stund till, klia mig i huvudet och fundera innan ett beslut fattas. Ogenomtänkta och överilade handlingar gör jag ALDRIG vilket betyder att det här beslutet kan ta sin lilla tid. 

Det är också en speciell dag idag av en helt annan anledning. En dag värd att fira och öppna en flaska kall, torr champagne. En väldigt privat sak, men som ändå är anledningen till att allt är som det är. 
Kärlek!

Nej tjejer - nu kör vi fredag tycker jag!!!

15 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Skönt att jobba hemma, det är livskvalité i sig;) Låter jättemysigt att fika med barnen, lite nackdel stora barn att de vill sällan det:)
Härligt, fira ordentligt i kväll, kärlek är alltid värt att fira!

Kramar
Adela

Linda sa...

Kommer inte ihåg om jag har frågat dig tidigare så därför frågar jag igen. :) Vad är det för stativ du har? Har för mig att jag läste att du köpte ett i somras. Behöver lite tips på hyfsat bra stativ.

Önskar dig en trevlig fredag!
Kram Linda

Lena - gott för själen sa...

Så skönt att det äntligen är fredag. Ska också stänga igen datorn lite tidigare idag.

Vad härligt att fira något speciellt! Grattis då, eller nåt;-)

Kram Lena

Hajan sa...

jag hoppas jag får vara med och gratta så här lite på avstånd.Hoppas Er helg bliver jättefin.
kramar till Er

Home2tiny sa...

Vilken fin fredag som väntar på dig. Allt verkar gå i kärlekens tecken, fika med barnen o sen något mysigt på kvällen. Livet när det är som bäst! Kramisar Tina

Casa of Mia sa...

Så mysigt det låter, ha en härlug fredag! Kram

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

En riktigt fin fredag till dej...kramar !!!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

underbar bild på dig.....*ler

Kram

Pernilla

CONCEPT by JESSICA sa...

Äntligen kom fredagen;)
Helt rätt, njut av champagne..
Kram å ha en fin helg

inge sa...

Have a lovely weekend and enjoy your champagne

Anonym sa...

Vilken underbar bild! Va fin du är!!!
Vill gärna också veta vad du har för stativ!
kram

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina bilder du tagit! Du är jättefin! Jag får aldrig mycket gjort när jag är hemma, brukar fastna med kameran eller bland alla er bloggerskor!
Ha en mysig kväll i kärlekens tecken!
Kran Helena

Titta in hos Thess sa...

Kärlek ska alltid firas!!!!
När var och hur som helst =)
Hoppas ni får riktigt mysigt.

Kram Thess

Charlie sa ... sa...

Vad fin du är!

skönt fredag (äntligen!) och skumpa. Perfekt!

Njut helgen! Jag tar en tur in till Manhattan imorgon.

Kram!

Annika sa...

Gud vilken fin kopp.
Vad kommer den ifrån?