onsdag 28 november 2012

Cravings


I flera dagar nu har jag varit omåttligt sugen på Dumlekola med pepparkakssmak. Jag vet, crazy, men så är fallet och hur jag än letar i affärerna här runt omkring kan jag inte få tag på den. I brist på annat får jag ta originalet istället. Dumle är ju alltid Dumle - men jag måste erkänna att pepparkakssmak hade suttit fint och förhoppningsvis skänkt en tröst åt min hals som börjar ömma. 
Inte bra.

Idag har jag shoppat på mig lite fler julstjärnor som jag tänkte ta och hänga upp i fönstren i TV rummet. En andra craving just nu är ljus och jag tror faktiskt att jag inte helt kommer att kunna vänta till helgen, lika bra att köra igång.

Och snön då - Jo, nu är den här!

10 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh dumle-så gott! Härligt med snö, inte här än men kallt har det blivit, kram

Titta in hos Thess sa...

Hej vännen!!!
Hör har det snöat hela dagen om en väldigt blaskigt.
Men i morgon är jag ledig och tänker sitta här hemma och vara titta på allt som har blivit vitt:)))
Om inte skiten har smällt bort till i morgon vill säga ;)

Kram Thess

Home2tiny sa...

Ibland måste man skämma bort sig med något gott o jag som älskar pepparkakskrydda. Hoppas du blir bättre i halsen. Kramisar Tina

Sahra sa...

Jag tyckte att pepparkaksdumlerna smakade socka. Inte alls goda. Jag föredrar originalet. Men jag vet hur det är. När man fått något på hjärnan. Svårt att släppa

Dagar av lycka sa...

Lite avis på snön. Här vräker fortfarande regnet ner...

Kram
/Anna

Emma - Från min sida sett sa...

Dumle är verkligen gott! Kul att hitta hit till din fina blogg:)

Hoppas att du har haft en fin kväll!

/ Emma

Emma - Från min sida sett sa...

Nu är jag en följare av din blogg:)

Tina sa...

En eller två för mig räcker, äter inte så mycket godis. Och då snackar vi kolor inte paket, hehe...

kramen

Beautifulosophy sa...

Vill också ha pepparkaksdumle! Kram

CONCEPT by JESSICA sa...

Älskar oxå dumle, har köpte dem med pepparkaks smak men blev lite besviken, tyckte dem var godare förra året.
Kram