tisdag 15 juli 2014

Ny dag nya äventyr


God morgon!
Ett snabbt inlägg och en hälsning från Paradiset.

Som ni har förstått så har vi det helt underbart och den enda smolken i bägaren skulle väl kunna vara lillebrors humör. My god, här kan vi snacka treårs trots!


Just nu ska det divideras, diskuteras och bråkas om precis allting, och ja då menar jag PRECIS allting. Herre jisses, det är inte alltid lätt att vara mamma, även om omständigheterna just nu med vajande palmer och turkost vatten är förmildrande, men maken till envis unge har jag nog aldrig stött på! När, när ska detta gå över???

Idag tar jag Storebror och åker utanför korallrevet och snorklar och sen flyter nog dagen mest på med salta bad och soldränkta stränder. Jo sämre kan man faktiskt ha det, det är i varje fall ett som är säkert, treårstrots eller ej.



1 kommentar:

Emschen sa...

Jag önskar att jag kunde skriva att det går över snabbt men tja lillebror här fyller 4 år nästa vecka och vi håller fortfarande på sådär som du beskriver. Vilja av stål har dessutom lillebror här också.

Njut väl av paradiset!