lördag 3 december 2011

Vinnare

























Så, tävlingen är avslutad och lyckliga vinnare blev Sofie och Elina som får varsin finfin julklapp i form av en sjal från Nordljus.
Stort grattis till er flickor! Ni går in på Nordljus hemsida, väljer er favoritmodell av alla dessa vackra sjalar. Maila mig sedan ert val samt vilken adress sjalarna ska skickas till. Sen är det bara att vänta på att tomten (Nordljus) ska skicka hem paketen.

Stort tack till alla er som var med samt till Nordljus för de fina vinsterna!

7 kommentarer:

MrsSunshine sa...

Vad kul att få leka jultomte för ett tag:-)
Säg nu åt Oskar att han tar sovmorgon i morgon, eller hur?!

kram Christin

Room of karma sa...

Åhhh hittade hit till din blogg för sent ser jag:(
Men det kanske kommer en ny tävling framöver:)

kram CC

Elina sa...

Åhh blir så glad så det spritter i hela kroppen. Jag som känt mig så hängig på sista tiden. Längtar längtar tills jag får den. Lovar att lägga upp foto på bloggen. Massor med kramar från mig. Ha en härlig söndag.

Jannike sa...

MrsSunshine- Japp, hoppas verkligen på det!
Room of karma - Välkommen, det är inte alls omöjligt =)
Elina - Härligt!! Ha en härlig söndag du också!

Att vara någons fru sa...

Jättegrattis!!!

Titta in hos Thess sa...

God kväll!
Nu följer jag dig!!!
Hoppas det har varit en fin helg.

Kram Thess

mumsfillibaba sa...

Hurra, vad glad jag blir! Vad fin jag kommer att bli till jul!!