onsdag 7 december 2011

Soffhäng
























Vi har dragit igång projekt TV rum. Soffan beställdes i och för sig för väldigt länge sedan, men som alltid så är det galet lång väntetid. Den som väntar på något gott.. jo, jo. Den dök i varje fall upp i förra veckan. En gigantisk hörnsoffa och faktiskt, vilket inte syns på bilden, och knappt i verkligheten heller, så skiftar den i lite lila. Men mest ser den grå ut.
Till gigant soffan blev det ett bord från TineK som jag köpte av nätbutiken Blackballoon för ett tag sedan. Eftersom leveransen där endast var två dagar, just precis endast två ynkliga dagar, blev liksom bordet stående ouppackat i förrådet. Men nu har det fått krypa fram ur gömmorna. Älskar det, det är ett Marockanskt Brickbord. Unika antika Marockanska brickor som fått nytt liv i form av bord. Supervackra. Och passar såklart jättebra till min soffa.
Nu ska vi bara ha upp lite tavlor, en matta och lite nya kuddar i schyssta färger, sen så.

Och ikväll är det jag som kryper upp i hörnet av soffan, dricker en kopp te och kikar på Leilas Jul och Greys. Hello onsdagkväll!

11 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Vilken mysig soffa/bild.
Önskar dig en trevlig kväll!
Kram

Room of karma sa...

Bilden ger mig lust att hoppa in i din soffa och bara kura ner och mysa:)! Riktigt härlig bild!

Stora kramar CC

MrsSunshine sa...

Älskar ditt fina bord! Hoppas att kvällen blir riktigt mysig:-)
kram Christin

HelbergHouse sa...

Åh detta fina bord! Tänk om jag en dag får ha ett sånt här hemma :)

Titta in hos Thess sa...

Vad härligt med nytt och fint!!!!
Älskar bckbordet.
Ha en mysig kväll.

Kram Thess

Unknown sa...

åh så fint!

Jannike sa...

Tack fina ni, allihopa!!

Att vara någons fru sa...

Ooooj vad snyggt!

45 DAYS sa...

Så fint det blev med soffa och bord hemma hos dig. Jag förstår att du älskar brickbordet - det gör vi oxå;) kram Jenny

Gottegrisen sa...

Det är tack vare din blogg jag hittade det fina armbandet!!
De marockanska brickorna är så fina!!

//Linda

Elina sa...

Vad underbart med en ny soffa och borde blev jag verkligen avis på. Fast som det ser ut nu skulle det ändå inte få plats. Hoppas du fick en härlig mysstund framför TVn :)