måndag 19 december 2011

Skönhet i en låda


Ni som känner mig väl vet att jag fullkomligt älskar små burkar med crémer, parfymer och andra lyxiga skönhetsprodukter. Jag vet inte hur många gånger jag säkerligen blivit lurad i tron om en produkts fantastiska egenskaper. Men mig gör det inte så mycket. För mig är det känslan av att packa upp en liten burk med guldlock, smörja in mig med en väldoftande créme eller lägga ett litet etuit lyxigt läppstift i väskan som är hela grejen. Det där att känna sig lite extra. Och eftersom det är själva glamouren som är det som är det, så är jag inte någon som sitter och ringer hem konstiga mirakelkurer via TV-shop. Oh nej! Här snackar vi pure luxury.

Och nu har jag läst om något som heter Glossybox och blev lite intresserad. Konceptet är att man månadsprenumererar på en liten exklusiv box noga utvalda lyxprodukter i mindre storlek. En gång i månaden dimper denna lilla låda ner i brevlådan med fem förpackningar av hudvård, hårvård, smink etc. Och priset är 139 kr. Det tycker jag är överkomligt. Och ja, nu är jag riktigt sugen på att testa detta!

Så jag har ett förslag till er. Ska jag haka på detta? Och sen en gång i månaden ge er en utvärdering av konceptet och produkterna jag testat? Vad säger ni?
Läs mer om Glossybox här!

2 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Åhh me like lixom! Jag tycker absolut att du ska haka på det. Tummen upp för mig ;-)
KRAMKRAM denna tisdag!

MrsSunshine sa...

Låter ju himla kul! Blir sugen själv:-) Behöver lite glamour just nu...