fredag 30 december 2011

Nyårstvagning


Jaha, då var det dax för årets sista fest. Slut efter en vecka med jul och kalas, mys och fix hoppar jag i badet och fixar mitt eget lilla hemmaspa. Nyårsfin var ledordet!
Antar att dagens bad blir något skönare än gårdagens. För visst var det så att jag hoppade i vattnet igår. Havet alltså. Och jo, det var riktigt kallt. Svinkallt till och med. Men efteråt var det sådär härligt skönt som något bara kan vara om det gjort lite ont innan.

Och imorgon firar vi in ett nytt år och firar ut ett annat. Stora förändringar för min del och jag tror till och med att några nyårslöften kommer att uttalas för min del. Det är inte något jag brukar, men i år känns det som om jag har lite saker på min lista att hålla fast vid. Vi får se hur det blir med den saken!

2 kommentarer:

Vintage House sa...

Åh vad härliga bilder och så gott med ett härligt bad kan tänka att det blir lite varmare än gårdagens dopp...

ÖNSKAR DIG ETT GOTT NYTT ÅR och så syns vi igen 2012
kram
sandra

Titta in hos Thess sa...

Vilka jätte fina bilder du tagit.
Du badade verkligen i går!!!
Härligt gjort,det vet i katten om jag hade vågat.
Ha en härlig nyårsafton.

Kram Thess