onsdag 28 december 2011

Årets sista onsdag





Hej Onsdag!
Jullovet går sin sakta lunk. Skönt att bara få vara och lufsa runt hemma. stora E spelar sina nya julklapps Wii spel och lilla E pysslar mycket med dockskåpet hon fick i julklapp. Den minsta har varit sjuk med feber, men nu är den på väg att släppa. 

Dock har vi både en nyårsfest och en 8 års dag att planera. Så att bara hänga runt i myskläder går inte. Lite ärenden kläms in mellan myset. Och idag ska de två största till frisören. Stora E ska äntligen bli av med sin igelkottsfrisyr. En spontanmiddag med några vänner blev just planerad och annars så har vi inte så mycket att bjuda på denna sista onsdag i december. 

Vad gör ni en dag som denna?

11 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Ohh ska du ditt!! Va roligt!! Tycker det här är jättespännande och ja..sjukt nervöst..känner precis som du..vad..fasen..har jag gett mej in på! Fniss!

Hur långt har du till Malmö?

Ha en fin dag vännen!

Ljuva lantliv sa...

Tack snälla för din fina kommentar hos mig igår!!
Hoppas ni har haft en riktigt mysig jul!

God fortsättning och kram!
Anna

Titta in hos Thess sa...

Hej tjejen!
Här hemma gör inte många knop heller,
var på IKEA en sväng och handlade lite små saker.
Faktiskt inte så mycket folk som man kunde tro.
Men nu tänker jag inte göra någonting förren det är dax att fixa kvällsmat...och vid närmare eftertanke får nog J göra det =)
Ha en skön kväll min sköna.

Kram Thess

Sahra sa...

Jag ser att vi har likadana kuddar. Den lila till höger :). Älskar den. Vi gör ett ryck varje dag och drar iväg och tränar. Sedan slappas det och frossas på godis och tittas på tv eller spelas spel. Perfekt kombination. Ciao

lotta sa...

Visst är det underbart att bara ta dagen som den kommer. Jag har faktiskt varit med en kompis på fiskspa!! Nu är fötterna lena och fria från döda hudceller. Härligt! Kram Lotta

Nilla Q sa...

Nä, här blir det inte mycket gjort. Orkar inte ta tag i nåt...men det är väl tillåtet så här i mellandagarna tycker jag!:)

Kram Pernilla

Vardaxlyx sa...

Vilka underbara bilder du bjuder oss på!!
Massa onsdagskramar till dig!

MITT VITA HUS sa...

Vilka fina bilder, vilken klarhet vilket ljus:)

Må så gott raring!

KRAM

M

Vintage House sa...

Hej
tycker det är härligt med slappar dagar idag har vi bara tagit det lungt och varit ute en runda behövde frisk luft....
härliga bilder.....

kram
sandra

Jenny sa...

Låter härligt med jullov:) Själv ska jag jobba imorgon, har varit hemma 2 dagar med magont men nu är det bättre.

Finfina bilder!

Kraam Jenny

Jannike sa...

Tack alla ni för era fina, söta kommentarer, så kul att ni hälsar på här!

Livsglitter - Åker från Stockholm.
Kram vänner!