fredag 23 december 2011

Dan före dan




Alla bilder härifrån
Dan före dan. Fullt schema idag, men ingen stress och vi kommer att vara klara i god tid. Det är vad jag hoppas i varje fall. Om några timmar trillar släkten in och då hoppas jag att vi bara har de roliga bitarna kvar. 
I eftermiddag ska granen kläs, skinkan griljeras och eventuellt det där knäckkoket som jag sköt upp igår. Well, världen går inte under om vi blir utan knäck, finns ju massa annat gott att smaska på. 
Och så ikväll, när lugnet lägger sig är det dax att provsmaka lite av julmaten. 

Sen sätter jag mig och beskådar julgranen, dricker lite glögg och njuter av gammal fin julmusik. 
Årets bästa kväll!

6 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Vad skönt! Hoppas du får en underbar jul!

Vardaxlyx sa...

Fantastiska bilder!
Jag vill oxå önska dig med familj en kanon trevlig jul!
Massa varma juliga kramar!

HelbergHouse sa...

Ja, denna kvällen måste ju vara den bästa! :) Vi har också lite julfix att göra ikväll, sen ska vi bara njuta hela julen! Man hinner inte sitta vid datorn lika mycket dessa tider, men jag kikar på din blogg då och då ;)
Hoppas ni får en fin jul!

Anonym sa...

Önskar er en god jul och ett gott nytt år! Kram

Ljuva lantliv sa...

Önskar dig en riktigt God Jul! Kram Anna

Elina sa...

Ni har det verkligen fint. Så vackert med kottarna. Hoppas du och familjen får en riktigt härlig jul. Många kramar