torsdag 29 december 2011

Paus


Jodå, Ikea gick ok, förutom att vi nu är fattigare än vad som var planerat. Men så är det väl alltid? Går liksom inte att åka dit och bara köpa det man kommit för. Blir alltid en massa annat bra att ha också. Nu pausar vi en stund innan kvällen drar igång.
Och vet ni vad? Ikväll ska jag iväg på något som jag inte riktigt vet hur det ska sluta. Några vänner här i närheten har bastu precis här vid havet. Ikväll blir det Powerwalk och sedan bastu med eventuellt havsbad. 

Vågar jag? Ingen aning. 

9 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Klart du vågar bara ni inte blåser bort. men det kanske inte blåser hos er. Det har ju inte gjort annat än blåst denna jul. Jag som avskyr blåst, blir på dåligt humör då ;-)

Titta in hos Thess sa...

Hoppas att din tur till IKEA inte ruinerade dig =)
Jag var själv där i går och det blev betydligt dyrare än vad som var meningen...jag begriper inte.
Härligt med bastu =)
Ha en skön och blöt kväll(syftade på badet ha ha )

Kram Thess

Vintage House sa...

Åh det lät härligt se om du vågade.....
härlig bild på dig....
kram
sandra

Sahra sa...

Låter härligt med bastubad. Har aldrig provat. eller jo, men då har det varit i en uppvärmd badtunna. Det är magiskt att vinterbada. Ciao

Vardaxlyx sa...

Jo det gör du ju hihi! Spännande! Skönt med bastu och en powerwalk!! Det gillar vi!
MASSOR av varma kramar till dig!

MrsSunshine sa...

Enkel Ikeamatematik - många billiga saker blir...rätt mycket till slut;-)

Bastu låter underbart. Själv är jag badkruka så jag är tveksam till det där med havsbad...DU fixar det säkert!!

kram

Tina sa...

Ja men så trevligt! Du hoppade säkert i plurret, eller?? Ibland är det så lätt att dras med i roliga saker när man är flera, delad glädje-dubbel glädje!

kram på dig

HelbergHouse sa...

Ni verkar haft en mysig jul! Låter härligt med havsbad :)
Ser att ni har en likadan lampa som vi, snyggt! :)

Hoppas ni får ett härligt nyårsfirande, jag skriver Gott Nytt År redan nu!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ja dit går det aldrig att åka med en budget utan att spräcka den!! Höhö!! Kul med lite inköp iallafall!!
Ett stort gott nytt år och kraaam!