tisdag 20 november 2012

Säljes


När vi tapetserade lillebror O's rum hade någon (läs jag) räknat helt uppåt väggarna och hela två rullar av den fina, fina tapeten blev över.
Jag tycker att den är för fin för att bara ligga och samla damm någonstans så om någon är intresserad av att köpa två rullar av tapeten SD 341-02 från Sandberg får ni mer än gärna göra det. Dessutom till ett mycket bättre pris än i butik, så har du tänkt tapetsera om - slå till. 
Kika HÄR för mer information om tapeten.

Pris i butik (Engelskatapetmagasinet.se) är 860 kr/rulle. Jag säljer dessa för 600 kr/rulle eller 1100kr för båda. Om du är intresserad, maila mig på jannikecb@gmail.com

Har ni en bra kväll annars? 
Visst är det skönt med kväll, men med nuvarande mörker är det så tuuungt tycker jag. Inser att jag nog har åkt på en släng klassisk höstdepression och måste nog hitta på roliga saker för att liva upp mig själv. Jag får helt enkelt ta och rycka upp mig!

Önskar er alla en fin kväll! 


3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Usch, det där höstdeppiga är inte kul. Har klarat mig förhållande vis bra i år. Brukar helst vilja gå i ide och komma fram i februari eller nåt.

Hoppas du mår bättre snart!

Kram Lena

Heléne Forsberg sa...

Jag vet inte hur du fungerar men att "rycka upp" sig lät lite väl hårt tycker jag. Var lite extra snäll och tillåtande mot dig själv istället. Gör saker som du vet att du mår bra av och omge dig med människor som ger positiv energi och låter dig få vara den du är.

Ge det lite tid så ska du se att det mörka släpper sitt tag och ljuset börjar sippra in igen.

Kram Heléne

Två Trappor sa...

Så vacker tapet! Det är riktigt mörkt och grått nu, jag förstår om du känner dig nere. Det bästa är nog att göra roliga saker och vara lite extra tillåtande mot sig själv. Så boka in lite extra mysiga saker som gör dig glad och skäm bort dig själv <3 Snart kommer ljusare tider.. :)
KRAM Madeleine