måndag 5 november 2012

Måndag och en vinnare


Nej fy sjutton vad trist det är just nu. Vädret är uselt och det är mörkt och grått, grått, grått överallt. Till och med inne i mitt huvud har hösten fått övertag och jag känner mig uttråkad och bubblande av någon form av frustration som vill få utlopp i kreativitet och roliga saker.


Vissa dagar är ju bara så helt enkelt. Jag vet ju det. Det är bara att bita ihop och fortsätta framåt. För framåt måste man på det ena eller andra sätet. Framåt till dess att hindren är övervunna och energin tillbaka.

Men någon som förhoppningsvis får en bra måndag är Helena som kammade hem den fina pallen Marseille i utlottningen i samarbetet med Reforma. Grattis! Maila mig dina kontaktuppgifter så kan du snart glädja dig åt ett paket.

Ok - nu tar vi tag i den här grå och trista måndagen!



8 kommentarer:

Sahra sa...

Äckelbästisen skickar äckelbilder från ett äckelsoligt äckelflorida.
Orättvist. Här sitter jag och känner mig grå och hon sitter under en klarblå himmel med något kallt och sött och alkoholhaltigt i glaset. Blä. Vi får göra gemensam sak och ta tag i den här dagen. Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Vilken vacker grå bild du bjuder på:) visst är det grått, tur man är sjuk så man får kura in sig lite:) tack för fin tävling, synd att jag inte vann haha! Grattis Helena! Kram Nilla

Tess sa...

Och jag håller med... bara det att jag är den som känner mig trist och grå och som gick hem från jobbet vid lunch. Det värsta som finns är att vara krasslig! Din blogg piggade dock upp mig lite. Tack för inspirationen :)

Dagar av lycka sa...

Ja fy, det är verkligen vidrigt utomhus just nu, först är det mörkt, sedan är det grått och sedan är det mörkt igen. Bläk så tråkigt!

Sicken fin tävling (som jag tyvärr missade). VÄLDIGT läcker pall!

Ha det!
kram
/Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Det var inte roligt att höra att du oxå känner så idag...men för mej var det lite tröst att jag inte är ensam. Fick punka på bilen oxå...endast 1500 kr för ett nytt !! Nåväl...det kunde vart värre.

Imorrn är vi på banan igen...kraaam

Malenami sa...

Jag har inget emot regn och rusk, men det att mörkret faller på redan efter halv fyra på dagen är svårt att smälta. Och så behöver man ljuset för att fota till bloggen;)) You know;)

Kramar!

Anonym sa...

Så härliga höstbilder du bjuder på. Jag gillar mörkret och hösten jag. Fast att fota är inte enkelt nu längre. Mörkt när jag går och mörkt när jag kommer hem.
Ha en skön höstkväll
Kram
AC

Helena sa...

Min dag blev väldigt ljus och fin efter ett härligt mejl om att jag vunnit den fina pallen!! Tack så jätte jätte mycket!! kram Helena