söndag 21 oktober 2012

Kvällsljus


Tänk vad mysig det ändå är med levande ljus nu i höstmörkret. Det är ändå något visst med det skenet.

Mentalt utmattad efter en dag med full "korvstoppning". Många poletter har trillat på plats och jag är någonstans ändå lite glad att jag faktiskt har övat och kommit en bit på väg i mitt fotograferande helt själv under det år som gått. Jag har verkligen kunnat tillgodogöra mig informationen på ett bra sätt idag och ser med spänning fram emot vad morgondagen har att erbjuda. 
Mer informationsmatande i en redan rätt fullmatad hjärna men det finns ändå både plats och vilja att lära mer.
Komplext men ändå enkelt när väl poletten trillat ner. 

Jag hyser stora förhoppningar om att den trillar hela vägen ner med lite övning. 
Men övning är ett absolut måste. 
Det inser även jag.

5 kommentarer:

Bara Sara sa...

Vilket vackert foto!!! Va spännande att gå fotokurs i nåt msn redan behärskar men ändå kan bli bättre i!! Kram Sara

a piece of happiness sa...

Jag antar att du gillade kursen. Fikade ni allihopa på fiket högst upp? Så mysigt det är att sitta där. Går du intensivkursen på en helg eller den lite mer utragna på 7 tillfällen?

Bilden är jättefin, fin stämning på den.

Lena - gott för själen sa...

Ska bli spännande att få veta mera och se resultat förstås!

Ha en bra söndag.

Kram Lena

Helenas enkla vardag sa...

Vad spännande det låter! men jag vet det är inte alldeles enkelt med bländare och slutartider!
Kram helena

lotta sa...

Ja det märks att du går fotokurs! Vilka underbara bilder du har i din blogg! helt fantastiska!! Kram Lotta