lördag 13 oktober 2012

I hemmets lugna vrå


Hemma igen och vi har kurat ihop oss i soffan, tittar på Fem myror är fler än fyra elefanter och äter popcorn och chips. Storebror och Pappa är och spelar Kalle Anka Cup i tennis, ja inte pappan förstås han har support funktionen. Även Farmor och Farfar följde med som hejarklack. 



Men vi andra, vi myser, pussar på varandra och tuggar chips för hela slanten


Och här kommer vi sitta, ända till det att vi en efter en faller i sömn och tillslut hamnar i sängen. Men innan jag själv somnar vill jag ha hem min store kille för att få hålla om och krama även honom lite extra ikväll. 

Kan faktiskt inte tänka mig något bättre eller mysigare en lördagkväll som denna.

15 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Värsta myset! Bättre kan man nästan inte ha det :)

Kramar

hemma hos lilla mej sa...

Ååå bara så gott och skönt.Ha det mysigt hela kvällen.Kramar Rita ♥

Hemma på Sjuan sa...

Så mysigt ni har det i soffan!
Borta bra men hemma bäst ;)
Kram Suss

Life´s Silverlining and I sa...

Så mysigt ni har det! Så gulligt när din lille kikar in i kameran och ler stort på varje bild! Kramis Nilla

Sahra sa...

Ni är så söta. Jag smäller av

CONCEPT by JESSICA sa...

Mysigt! Det bästa ju att sitta å snusa på dom små.
Ha fina kvällen
Kram

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Fint!! och var snygg du var på bilden från London ...!!..

Har du inte någon bra restaurang i stockholm att rek, där man äter gott och sitter mysigt med ett gäng väninnor ...skulle var kul att testa ngt nytt ...*ler

Kram

Pernilla på piazzan

Titta in hos Thess sa...

Vad mysigt ni har 😉
Skönt att du hann hem för att få lite mys oxå denna helg .
Kram Thess

Bara Sara sa...

Åh vilka små gosiga kids du har- ni är väldigt fina allihopa! Kram Sara

Anonym sa...

Säger bara UNDERBARA bilder!!!! Förmedlade så mycket känsla ochkärlek! Kram

Maj sa...

Så söta och gulliga dina barn är! Och helt rätt....kan det bli mysigare och bättre än att sitta tillsammans . //M

Vuxenmamman sa...

Ser så mysigt ut. Saknar den tiden då mina var så små.Idag bor en av killarna i egen lägenhet och den yngsta är jämt hos flickvännen. Det är tomt men ändå mysigt fast på ett annat sätt.
Men just de där mysstunderna kan jag sakna galet mkt.

KRAM

Lena - gott för själen sa...

Vad gosigt med mys i soffan! En riktig liten linslus, lilla damen, ser jag. Så gulligt!

Ha en fin söndag.

Kram Lena

Beautifulosophy sa...

Åh vilka fina foton! Total harmoni där i soffan! kram Caroline

Sandra sa...

Vilket härligt inlägg! Precis som tvkvällarna ska vara !