torsdag 4 oktober 2012

Finaste barnskorna





Min vän Anna har startat "Ett Litet Par" ett företag som designar och säljer barnskor så fina att jag nästan dör en liten, liten smula.
Visst är det ganska svårt det där med skor till barnen. Skorna ska vara snygga och tuffa och falla en liten skatt i smaken samtidigt som man som vuxen vill att de ska vara av bra kvalitet och fotriktiga, och ja, så ska de vara sköna också så klart. Inte alltid de kraven faller samman.

Ett Litet Pars skor är helt gjorda i skinn och formas efter barnets fot, och ja, så är de ju också otroligt fina, eller hur! Anna har precis startat "Ett Litet Par" och självklart vill jag hjälpa henne att få ut sitt budskap till alla er. Dessutom erbjuder hon 10% just nu om ni gillar Ett Litet Par på Facebook (här). Köp via faktura så dras det av 10% på ordern. Fint va!

Heja driftiga kvinnor och fram för fler!

7 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Hej vännen!!!
Underbart fina barn skor!!!!
Men som min unge såg ut när hon kom hem från dagis idag så känns det som om det ända som hon någonsin ska ha på fötterna är gummi stövlar =)))))
Jag kan väll säga så här....framtill kunde man över huvudtaget inte se att jackan är röd ha ha ha.
Fast hon var ändå inte värst,en av pojkarna fick åka hem i kalsonger och tröja!!!!
Så fin vare han =)

Underbara höst bilder hemma ifrån dig i förra inlägget.

Kram Thess

Bara Sara sa...

Ja det är kul med skor men just nu håller jag med ovanstående kommentar - har de bara bra gummistövlar så kommer de långt! Gäller att skala av allt i hallen sen för att inte dra in all grus och lera!

Lena - gott för själen sa...

Kanonfina skor. Och helt i skinn och allt! Jag minns när jag sprang runt i tre städer på jakt efter höstskor i skinn till min dotter när hon var kanske 4-5 år. Heeeelt hopplöst.

Ha en fin kväll!

Kram Lena

Mamma C sa...

Så fina och söta skor till små fötter.
Kram Mamma C

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Fröken Broman... du har fått samma virus på din sida som jag hade. Du behöver ta bort instagramgadgeten :-( Kolla min post om virus, samma popup dök upp hos dfig nyss :-(

Kram

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Himla fina skor! Synd att mina barns fötter har växt om storlekarna bara

Natalia Zimniewicz sa...

Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.